Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Då er da blitt handla inn vinterfelger!

Orginale E60 felger,4x 7,5x17" ET20 med Michelin 225/45-17!

Tenkte jeg skulle hive spacer på bak, sånn at det ser litt skjeplig ut, og ikke helt inni hjulbrønnen!

Har 235/30/19-9,5 til sommerfelg. Hva passer da? Forslag?

Bilde av felgene:

j4nj2qlr66503nbjtnl6.jpg

(Bilde av forrige eier sine dekk og er litt skitne! Er blitt vaska, voksa og shina!)

Kommer mer bilder når jeg har fått felgene og lagt på michelin dekka, og dem er på bilen! :D

Selger forøvrig 4x orginale E39 15' spile felger, piggfritt Bridgestone Blizzak 195/60/15! Masse mønster. Går billig! Kommer med egen salg tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maximillian!!!

feit bil, digga E 39, har ein sjølv!!:D

Men dei gamle lyktene dine, til salgs?

ca. pris på begge, koffor bytta du og kas tillstand er dei i ??

Takk for det! Ja, er fantastiske biler! :)

Gamle lyktene ble solgt etter mindre enn 12t til salgs her inne. Fikk 1000kr for dei. Sendte til Troms samme dagen som eg mottok Facelift 2000 lyktene. Eg bytta på grunn av endel grunner: Ville ha orginal Xenon, kvit blink, helt nye lykter +++. I tillegg var nivå regulatoren på førerside lykta ødlagt, så kjørte i låst stilling i 3-5mnd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er E60 felgene montert! De er pakka inni Michelin X-Ice 225-45 piggdek! Venter med å legge ut litt bilder til jeg har fått vaska og voksa skikkelig! Venter også på 10mm spacere bak og 5mm foran! :D

Holder forresten på og prøve lakkerer innvendige treverk lister for å se hvordan det ble! Går det heilt sør, så kjøper jeg helt nytt sett til julapresang til meg sjøl! Win-win situation! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenkte litt på fargen til bilen, grå interiøret eller en svart farge som matcher skinn dashbordet og rattet! ;) Finnt utav det! Kjøpte 400 papir og våtpapir i går for å komme igang!

Tok den minste lista på venstre sida av rattet og sanda først med 400, så våtsliping, så hvit primer med 4-6 strøk! Venter fortsatt på på at da skal tørke skikkelig då den er litt klebrig. Hengte ute i garasjen i heila natt til i dag i kulden! :P

Hjelpa meg du DJ! Ta ei dag så hjelpe du meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenkte litt på fargen til bilen, grå interiøret eller en svart farge som matcher skinn dashbordet og rattet! ;) Finnt utav det! Kjøpte 400 papir og våtpapir i går for å komme igang!

Tok den minste lista på venstre sida av rattet og sanda først med 400, så våtsliping, så hvit primer med 4-6 strøk! Venter fortsatt på på at da skal tørke skikkelig då den er litt klebrig. Hengte ute i garasjen i heila natt til i dag i kulden! :P

Hjelpa meg du DJ! Ta ei dag så hjelpe du meg! ;)

hehe er lite tørk i ein kald garasje :P finne deg ein ovn elns :wink: eg synst du bør finne ein farge som ikkje lager for store forskjeller i forhold til dashbordet. når treverket i min forsvinner så blir det enten black cube i fra bmw eller å legge foilie over.

stiller opp eg :wink: er berre å skrike ut det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må isolera og drit i garasjen. Holda litt varme der. Trur eg må okkupera vaskerommet! :D Når da gjelder farge tenke eg grå fargen til interiøret eller en svart skinn fargen som matcher skinn dashbordet og rattet! Alt glir jo fint inn. Droppe vell fargen på utsida av bilen! Svart skinn match eller grått interiør står da vell egentlig mellom! ;) Går da til helvete, så kjøper eg fullt nytt set! :D

Thank you! Gir deg ein lyd eg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for da! Alltid kjekt å høra! :D

Hella lyktene er veldig enkelt å demontere og montere.

4-5 skruer som som løsnes med 8mm pipe! Har du forlenger, så er den veldig kjekk å bruke når du skla løsne bakom lyktene! ;)

Det som tar lengst tid egentlig er å justere lyktene i forhold til panseret (sånn at det er minst mulig mellomrom mellom grill og lykt på midten) og justere lysene og nivå!

Har du problem, så kan eg hjelpa deg. Null stress! ;)

Grøftelysene kjøpte eg på http://www.htrade.no. De stikker litt ut fra fangeren, men liker disse vwldig godt. Bedre enn firkanta orginale og M-Tech kurvelys! Synst det gir et litt særpreg. Alle har jo enten M fanger eller vanlig firkanta! ;)

Kan ta noken bilder til deg for å vise ka eg meiner vist du vil! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...