Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Hvordan er det med motorbytte dersom det ikke er godkjent i vognkort hvis du blir stoppet av vegvesenet? Sjekker de i det hele tatt dette?

Og hva ville konsekvensene eventuellt bli? Inn på visning å få dette godkjent? :)

I mitt tilfelle var de ikke under panseret en gang, der var det kun sjekk av felger og dekk, samt fjører og dempere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som Lasse skriver at det går ikke an å sjå forskjell på de. Så sånn sett er det en av dei tryggeste ombyggene. Både å godkjenne å ikkje godkjenne.

Eg har bare aldri satt meg helt inni det ka som må til for å få godkjent og aldri brydd meg stort om å godkjenne for å ver ærlig.

Har og alltid hatt den fått inntrykk av at det går ikkje an å godkjenne når eg allerede har bytta motor, med tanke på at den skal inn på kontroll FØR motorbytte. Så allerede der stopper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er man skikkelig uheldig! Eller noken som ikkje liker deg særlig som har tipsa veivesenet! :lol:

Forøvrig ingen så har tatt kontakt på bilen. Den står nå i tunet å ikkje blir brukt.

Er 2500 visningen på finn annonsen og masse nye visninga kvar dag men lite kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lett å selge bil nå om dagen, kanskje litt lettere etter jul.

Jeg hadde denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37130276 ute i 14 dager å fikk en eneste henvendelse på den. Han kjøpte den til slutt også heldigvis.

Kjøpte denne, dagen etter for summen jeg solgte den andre for. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36305502

Men det gjelder å ha litt is i magen så ringer plutselig den som skal ha akkurat den bilen.

En annen ting jeg ville gjort var å kjøpt skinnseter forann også, eller hele stoff seter for akkurat det trekker nok en del ned til den prisen du har satt. bilen ser jo utrolig bra ut ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eg flere som seier da. Men nå ligger den nå ute så er bare å ha is i magen som du seier!

Angående sete foran så er det det absolutt det letteste å ordne vist du vil invistere i det. Men det er ikkje eg interessert i når eg skal selga! Men skjønne ka du meine. Far min sa og deg, at det var synd med det sete foran. Men vist det er det det skal stå på hos ein evt kjøper så skal han heller for prisen tilsvarende et sete i rabatt slik at han kan kjøpe seg et!

Dessuten er ikkje prisen på bilen skrevet i stein! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eg flere som seier da. Men nå ligger den nå ute så er bare å ha is i magen som du seier!

Angående sete foran så er det det absolutt det letteste å ordne vist du vil invistere i det. Men det er ikkje eg interessert i når eg skal selga! Men skjønne ka du meine. Far min sa og deg, at det var synd med det sete foran. Men vist det er det det skal stå på hos ein evt kjøper så skal han heller for prisen tilsvarende et sete i rabatt slik at han kan kjøpe seg et!

Dessuten er ikkje prisen på bilen skrevet i stein! ;)

Men vi er ganske enkle mennesker, så da tror jeg heller jeg bare ville tatt bort bilde av setet, å heller bare skrevet i annonsen at det er slitt ogbør skiftes.

Når du ser gjennom bildene så ser du en fin bil, men etter en stund og man kanskje har sett på flere biler, så er det mange som kun huskerdet dårlige setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...