Gå til innhold

E24 635Csi


bmwtussan
 Share

Anbefalte innlegg

Ja den passer på motoren,men må sjekke uttak. Mener der er,men må dobbelsjekke! Om der ikke er speedouttak er det mulig å sette inn enkelt,jeg gjorde det på min. Men kan sjekke jeg,og si fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med HagenJr her på forumet :)

Han har ei liggende

Joda jeg var klar for og kjøpe den. Men så var det plutselig så mange som var interessert i den at han måtte gå opp i pris.

Og med ulyder så gidder ikke jeg og betale gull priser for den. [-X

Men skulle det være en der ute som har en kasse til salgs, så gi meg en meld da jeg må ha en slik. [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med HagenJr her på forumet :)

Han har ei liggende

Joda jeg var klar for og kjøpe den. Men så var det plutselig så mange som var interessert i den at han måtte gå opp i pris.

Og med ulyder så gidder ikke jeg og betale gull priser for den. [-X

Men skulle det være en der ute som har en kasse til salgs, så gi meg en meld da jeg må ha en slik. [-o<

Jeg har ei, men vil egentlig beholde den selv, siden disse ikke er så enkle å få tak i lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to, men jeg kan desverre ikke tilby en. :S

Søk litt rundt etter 262 kassene. Folk vet lite om hva de har. 265 kassene kom i to "versjoner": 265/5 (kjent som 262cr) og 265/6.

Grunnen til at noen kaller de 262cr er fordi det er stemplet 262 på kassa. 262 og 265 brukte samme kasseinkapsling en periode. De er så og si like, foruten lengden og det siste giret :P

Skal ikke gå for mye i detalj, men mener at 262 skal kunne gjøre samme jobben, og har sensorhullet.

Edit: prøvd over grensa til sverige? er en del av de der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar til Tyskland nå over helgen og blir borte noen dager, så er ikke hjemme neste helg.

Mulig jeg bare tar ut den jeg har i 6 serien slik at jeg får gjort ferdig 3 serien for visning/godkjenning i sommer/høst. Og så finner jeg på noe lurt med motor/gir i 6 serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...