rocknroll Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 BMW 118d M-Sport 2006 mod Farge Japanrød Div utstyr som er på bilen: Xenon Full M-sportpakke Comfort pakke Hifi system Klima Soltak Regnsensor Shadowline Lyspakke Utover originalt: - Senket med AC Schnitzer fjærer - Blackline baklykter - AC Schnitzer frontleppe - AC Schnitzer tårnstag - ///M pedaler - ///M matter - Valsede hjulbuer - Lakkert diffusor bak i "glossy black" - Lakkerte deksler i motorrom - Svarte nyrer - LED i parklys - Alle vinduer untatt frontrute har 35% solfilm - Bakrutespoiler - Ferrita endestuss på eksos (bakre potte fjernet) - K&N innsatsfilter - 19" bbs lm replica - Kortere antenne - Bagasjeromsmatte Har hatt bilen i et års-tid nå, og må si at jeg er utrolig fornøyd! Har i mitt eie byttet felger, satt på AC-Schnitzer leppe og bytta til LED i parklys. Slenger ut noen bilder. De er fra i fjor sommer en gang, så de er ikke helt up to date. (Dårlig kvalitet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 du har glemt en ting på lista di, en eprom(chip) fra trf-racing. Kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Den ble desverre satt tilbake til originalt under en service rett før den kom i mitt eie. Vurderer å få chippet den igjen. Noen som vet om seriøse plasser jeg kan få gjort det uten å kjøre halve Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Har tenkt litt på nye felger igjen. Kunne tenkt meg å prøvd ut noe i drifte/japse-stil. (Rota/volk f.eks.) Noen som har noen innvendinger på dette? Tror det kunne blitt ganske rått. Har tenkt litt på disse, i 18" med mye dekkstrekk. Eventuelt i hvit, om det ikke blir for rally. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Se der var gamlebilen min ja. Hva er km stand på den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Stemmer det! Nærmer seg 90 nå, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 sykt grom denne var da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 tøff! Må si jeg liker bedre de felgene som er på bilen enn volk/rota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 stilig 1er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Takk, artig med litt respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Andre planer jeg har er LED i grøftlys, Hamann stuss og spacere. Andre forslag til hva jeg kan gjøre for å få den til å skille seg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Flere bilder, fortsatt ganske dårlig kvalitet. Bilde nr. 2 er fra tidligere eier. Splitterne ble byttet ut med AC Schnitzer leppe da de takket for seg i fjor vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Ett stykke nydelig bil! En av de peneste jeg har sett i landet En ting jeg må sette fingeren på, den er aaaaltfor høy! Ellers meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan1972 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Pen konebil Men hva er poenget med effektanlegg på diesel bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå