Gå til innhold

Min "nye" e38. S62B50, Godkjent med S62B50 motor. 476hk og 560nm på hjul. dyno papirer s39


D.Toft
 Share

Anbefalte innlegg

da var speedo fikset, alle pixlene på plass.

men, nå lekker den bensin. stod på tomgang og kjente en eim. såg under bilen, og under førersetet drypte det en del bensin. satser på at det er rett rundt bensinfilteret synderen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikset du speedo? Hyggelig å se flere e38'er i bergensområdet! Fornøyd sålangt? Kjører selv e38.

Angående felger kjører jeg 10x19 et23 gs concave rundt baut som midlertidige felger. Passer AKKURAT foran med 25 mm spacer og 225-35 dekk. Ser ganske høvelig ut for oss som liker litt strekk og sånt da, men vet ikke med deg :) Er et innspill om ikke mindre. Hehe. Det som er så genialt med (blant annet) disse bilene er at bilen hever seg når man svinger. Ergo, man kan senke mer uten å subbe i skjermene :)

Treff på søndag btw! Stiller du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikset du speedo? Hyggelig å se flere e38'er i bergensområdet! Fornøyd sålangt? Kjører selv e38.

Angående felger kjører jeg 10x19 et23 gs concave rundt baut som midlertidige felger. Passer AKKURAT foran med 25 mm spacer og 225-35 dekk. Ser ganske høvelig ut for oss som liker litt strekk og sånt da, men vet ikke med deg :) Er et innspill om ikke mindre. Hehe. Det som er så genialt med (blant annet) disse bilene er at bilen hever seg når man svinger. Ergo, man kan senke mer uten å subbe i skjermene :)

Treff på søndag btw! Stiller du? :)

skulle likt og sett bilder av bilen din med felger og sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9x19 med 255/45 ser og er ikke så dumt vist en tenker litt på komfort,faktisk innenfor margin for det som kan brukes :) selv kjører jeg med 295/30-20 på 10,5-20 bak og 255/40-20 på 8.5-20 på min 740 alpina,lite komfor men sykt fint :) skjønner du kan bli lei av å skru på disse,mye "svake" deler på E38 :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9x19 med 255/45 ser og er ikke så dumt vist en tenker litt på komfort,faktisk innenfor margin for det som kan brukes :) selv kjører jeg med 295/30-20 på 10,5-20 bak og 255/40-20 på 8.5-20 på min 740 alpina,lite komfor men sykt fint :) skjønner du kan bli lei av å skru på disse,mye "svake" deler på E38 :/

skulle gått opp i 19 fra 18, men kan hende eg bare beholder rondelene og setter på bredere hjul, er jo tross alt 10" bakfelg :P men jeg liker brede dekk, så å finne noe som passer sammen me coiloversene får vi ta me tiden.

er en del svakheter ja. men får skrive meg en to do liste, og jobbe meg utfra den, for nå er det ingen kontroll i rotet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nesten glemt å si gratulerer med ny e38 :wink:

takk for det.

rote meg til å kjøpe 16:9 oppsett nå...

fikk pristilbud fra en på finn.no

skjerm, tv tuner og gps spiller, 9900 ink frakt og 2 års garanti.

MEEEN, lakk frister før skjerm :^o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yey...

byttet bensinfilter og slangestussene i dag. så nå er det tett der.

så ser eg det drypper på ene av dem 2 rørene som går opp forran tanken på førersiden OG det ene røret på passasjersiden.

MÅ eg ned me tanken nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...