Gå til innhold

erfaringer fra qwt.no? det har jeg


 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd å bestille deler fra qwt.no?

Vel, det har jeg... tenkte jeg ville dele dette med dere andre her så kan dere ha dette i bakhodet om dere skulle hatt noe fra de...

Snart 1 mnd si jeg bestilte og forskuddsbetalte en god del trykkrør og slanger til intercooler samt en fuelrail...

Dagene gikk, så jeg tok kontakt, jo de skulle sende, dagene gikk... så er noen av trykkrøyra ikke inne på lager plutselig. For så å vite noen dager etter at fuel railen heller ikke er på lager. Så i mellomtiden kjøper jeg en rail av en her inne, si dette hastet.

Så mailer jeg dem at jeg ikke skal ha fuel railen allikvel, da jeg allerede har kjøpt av en annen.

Så sier de til meg at nå er alle delene på lager, skal sende fort som mulig. Og at jeg skulle få penger ijen for railen. Etter noen dager så fortsatt ikke på vei. Da et alubend ikke er på lager??

Bar tull med det firma der... fikk faktura idag også, for deler som er betalt! Fortsatt ikke fått sendt de trykkrøyra.

Og sååå, en kompis av meg bestilte også noen deler... men siden delene ikke var sendt etter litt oher 2 uker... bare å avbestille, da dette ikke var betalte deler...

Noen andre som er så uheldig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet 2 ganger hos QWT sist uke.

Knallfornøyd med service og behandling jeg fikk i butikken iallefall, virker som de som driver butikken og nettbutikken er skikkelige folk som bryr seg om kundene.

Har derfor litt vanskelig for å tro at dette er samme folkene.

Gi de en sjangse til, ring eller mail de og forklar situasjonen på en saklig måte og be enten om at de sender delene til deg ASAP med eller uten en eller annen form for kompensasjon. Eller be de tilbakebetale pengene.

Jeg er sikker på at de også ønsker å rette opp av det førsteintrykket de har gitt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen polyforinger fra de for 1 mnd siden, bestilt og betalt på mandag og lå i posten på onsdag :) kjapp levering og varen akkuratt slik beskrevet, bestilte ved 2 anledninger, like kjapt begge gangene :) du må nok ha vært litt uheldig med bestillingsvarer, men jeg er ivertfall fornøyd og kommer til å handle hos dem i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...