Gå til innhold

BMW 540i ESS E39 "Black Beast" Worklog


 Share

Anbefalte innlegg

sånn sett :P nei da er det kanskje best å la være ^^

 

En annen mulighet er å selge bilen og kjøpe denne :

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=57585409&searchclickthrough=true

 

Spørs hvilken kompressor er bedre.. Vortech V3 som jeg vil få er større og har mer rom for høyere ladetrykk, ergo mer hk, men org fra ESS 420 hk.

Rotrex er en mye mindre kompressor men har mer hk (spinner på høyere rpm), men mindre rom for høyere ladetrykk, ergo mindre hk etter montering.

450 hk på den 540ien med Rotrex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke noe på finn tråden, så tror ikke den har vært der før, men var en gang jeg opprettet tråd om noen hadde kjennskap til den før.

Vet ikke om bilen min er bedre utgangspunkt, det som frister her er at den har de "ekstra oppgraderingene" som jeg ikke har.

Doble eksospotter, M5 batterikasse, Beige skinn syns jeg er veldig fint på sort BMW, osv osv, og den ser jo litt mer strøken ut på bildene kanskje?

Men jeg skal ta en tur å se om den er noe tess før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok en del som gjør. Men de jeg har prata litt med er kritiske og syns det er litt merkelig med den fordi,

lå først i november 2014 til 200tusen hos ett firma "Autoinvest Drammen", de har veldig dårlig rykte..

Han som har nå la ut i Januar 2015 for 150tusen og har siden da prøvd å selge den, er det en såpass god bil burde den jo vært solgt.

Noe stemmer ikke helt.. igår satt han ned prisen til 138tusen uten omreg. En må nesten ta turen å se ossen stand bilen er i. Vet det er en på 19-22 år som eier den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19-22 års alderen ja! :P ja da er det litt skummelt å kjøpe en bil med sånn power :P nå er jeg bare 23 og jeg veit selv hvordan jeg kjørte for noen år siden :P og til tider enda! :P men jeg tar godt vare på bilene mine da :P men man veit jo aldri hvordan andre folk er mtp vedlikehold! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kom litt mer info om BMW Car Club Norway treffet der jeg kommer å stille opp, tenker jeg har kompressoren påmontert innen da, har fått time 1. Juni.

Veldig bra og deilig at det for en gangs skyld holdes i hjembyen min, kort vei å kjøre hehe.

 

Dette er noe jeg anbefaler alle å dra på, og håper og se så mange av dere som mulig:

https://www.facebook.com/events/455836441245794/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det blir veldig bra det, virker som at mange skal delta, ikke vanligt at Vestfold BMW CCN arrangerer med hotellplass osv..

Står ikke hvor det er men skjønte jeg rett så ut ifra bildene av park hotell så da blir det mulig ute på gressplenen der hehe.. vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...