Gå til innhold

Ekstralys på X1 E84


simolo
 Share

Anbefalte innlegg

Tenker på muligheten for å sette på ekstralys på min X1 18d E84 2010 mod. Ser at den innerste "sokkelen" ikke har no xenonlampe satt inn men at det ser ut som reflektorer er på plass. Tok kjapt av baksiden men ser da bare tilgangen på parklyset rundt sokkelen. Er det mulighet for å sette inn ekstra xenon, led eller halogenpære her?

Se vedlegg for bedre forklaring.

IMG_20181028_173949-01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig og gi deg noe svar når vi ikke kjenner til utstyr på bilen, men vis du tenker på reflektoren nærmest nyrene så er dette for biler som ikke har bi xenon, og har du bi xenon(noe du muligens har siden du ikke har noe der) og i utgangs punktet så var det slik føre ar du kunnr kjøpe oppgradering til kurve lys. Jeg ser på e90 3 er’n min med bi xenon så har jeg ca 400 meter på langlys på f11 så har jeg nesten 600 meter med fult lys så jeg har ikke sett behovet for og oppgradere. Men skal du ha noe så ville jeg ha sett på led bar som du kan ”gjemme“ under skilte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdateringen! Ja det er bi-xenon i de andre så vurderte å sette inn xenon fjernlys i de "ledige" løktene men kanskje at to mindre LED-bjelker bakom nyrene kunne vært bedre, evt. nede ved skiltet.

Endret av simolo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...