Gå til innhold

Thelax' E30 venter spent på BT.


Thelax
 Share

Anbefalte innlegg

Skiftet motor, og den går fint, men drar dårlig med TPS montert.. Får opp feilkoder på lambda og TPS, men har prøvd flere forskjellige TPS'er og lambdaer men samme feil. Noen tips?

Satt på nye felger, og montert skinn interiør, ny motor++

Skal ha litt høyere profil på dekkene, 215-40-16 er for lite gummi.

faw5zrzxmk1sxhs9sjj5.jpg

Hiver inn et bilde fra interiøret, Sabelt rattet i ruskin er sykt bra å holde i, og kommer nærmere enn M-tech 2 rattet jeg hadde i før.

2kffdmsqtpkihme9fggu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Etter en liten motorbrann, må jeg lage 328it, versjon 2.0. Har bestilt masse gromdeler denne gangen, bla rustfritt eksosanlegg og grenrør, "ny" motor, motorputer og masse annet smått som trengs for at versjon 2.0 skal bli den oppgraderinga jeg føler den fortjener..

Får bl.a. deksler fra M3 som dekker ledningene finere enn den firkanta boksen som er fra E36.

Wish me luck!

Legger ut bilder av bilen slik den ser ut nå, og litt av delene som er på vei..

Skitten, men ved godt mot..

pwjx0qhu6r6hy2qtpumv.jpg

M52B28 V-1.0

7ew67kvnqpfaqcp89dr3.jpg

Fra andre sia, brant rett over manifolden her. Har ikke funnet ut hvorfor enda. Skal forskes på når motoren er ute.

qy0wx5g06toey2cxj89t.jpg

Ny eksos, skal gi litt mere krefter, og det gjør jo ingenting at det ser fett ut og :D

rvs93roidtthp6qa9hty.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der var du ja.. Skjedde på fredag, så har styrt med forsikring og jobb. Har kjøpt ny motor pluss diverse andre ting som ikke var i henhold fra første ombygging.. Satser på å få det perfekt denne gangen, kan slenge ut bilder av delelageret når det er fylt opp :D

Fiksa lekkasjen, skifta noen slanger, så ble det bra.

Du da,noe motor på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Kjøpte de av en på forumet, ligger et sett ute på Finn.no, http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... Id=2000457

Løp å kjøp :)

Kan ikke gi seg sjøl om det brenner litt.. Nå får jeg på den eksosen jeg ville ha på den første motoren, og har fått endel erfaringer som gjør at V-2.0 blir bedre.

Noen som har en ide om hva det koster å bremse motoren etter tuning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...