Thelax Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Skiftet motor, og den går fint, men drar dårlig med TPS montert.. Får opp feilkoder på lambda og TPS, men har prøvd flere forskjellige TPS'er og lambdaer men samme feil. Noen tips? Satt på nye felger, og montert skinn interiør, ny motor++ Skal ha litt høyere profil på dekkene, 215-40-16 er for lite gummi. Hiver inn et bilde fra interiøret, Sabelt rattet i ruskin er sykt bra å holde i, og kommer nærmere enn M-tech 2 rattet jeg hadde i før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Lagt ut utstyrslista.. Men ble dårlig bilde, så må finne ut av det. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 kanskje skrive den inn istedenfor å legge den ut som bilde. bilder av bilen hadde jo vert fint å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Har fått på nytt svinghjul og clutch, etter litt hard kjøring.. Har og laget ny eksos, og 2,5" gir god lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Etter en liten motorbrann, må jeg lage 328it, versjon 2.0. Har bestilt masse gromdeler denne gangen, bla rustfritt eksosanlegg og grenrør, "ny" motor, motorputer og masse annet smått som trengs for at versjon 2.0 skal bli den oppgraderinga jeg føler den fortjener.. Får bl.a. deksler fra M3 som dekker ledningene finere enn den firkanta boksen som er fra E36. Wish me luck! Legger ut bilder av bilen slik den ser ut nå, og litt av delene som er på vei.. Skitten, men ved godt mot.. M52B28 V-1.0 Fra andre sia, brant rett over manifolden her. Har ikke funnet ut hvorfor enda. Skal forskes på når motoren er ute. Ny eksos, skal gi litt mere krefter, og det gjør jo ingenting at det ser fett ut og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Os-Racing Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 jøss, dette har du ikkje fortalt om! har du kjøpt ny motor no eller? korleis gjekk det med lekkasjen du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Se der var du ja.. Skjedde på fredag, så har styrt med forsikring og jobb. Har kjøpt ny motor pluss diverse andre ting som ikke var i henhold fra første ombygging.. Satser på å få det perfekt denne gangen, kan slenge ut bilder av delelageret når det er fylt opp Fiksa lekkasjen, skifta noen slanger, så ble det bra. Du da,noe motor på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Sportskinn på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Ingen innspill? Legger ut bilde av en del av interiøret som skal inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hvor skaffet du skinnstolene? Er på utkikk etter sånne selv! Ellers høres planene dine bra ut Synd det med brannen, men for satse på at det blir bra etter planene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Takker. Kjøpte de av en på forumet, ligger et sett ute på Finn.no, http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... Id=2000457 Løp å kjøp Kan ikke gi seg sjøl om det brenner litt.. Nå får jeg på den eksosen jeg ville ha på den første motoren, og har fått endel erfaringer som gjør at V-2.0 blir bedre. Noen som har en ide om hva det koster å bremse motoren etter tuning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Noen som vet av trekkene på siden slik at jeg kan bytte ut de som er slitt her? Er til førerstol. Var gått ut på lageret til BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 To paller med deler leveres på fredag Da blir det fotosession i garasjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hvis det ikke er slitt hull kan du bare farge opp igjen. Dynamixdyes selger kit med skinnsparkel, farge osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 De er herved lagt til i mine favoritter. Får noe farge fra Schmiedmann, skal se hva det er først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå