Franke21m3SC Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 er godt i gang med effektøkning av kjerra... det som er utført er : skiftet alle lager i motor samt at det er satt inn lavkomp stempel 8,5-1. Stempel ble laget etter mål. Selvfølgelig borret blokka. Dette er S50B30. Satt sammen med ARP bolter og mulitishims toppakning. Er gått til innkjøp av DTA S80 datasprut. Skal vi montere Eaton skrukomressor MP112 som er for motorer fra 4,8-6 liter. Skal få nok luft.... For tiden så driver vi å konstruerer vannavkjølt intercooler innbygd i plenumkammer. Tar liten plass samt at den er meget effektiv. Har satt inn 6 pungts bur. Disse bilene er meget myke i karossen. fikk ikke lagt inn bilder...kanskje klarer det neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Det her høres gøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 bilder-bilder-bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Høres ut som et bra prosjekt! Hvor mange hk er målet her? Regner vel ikke med du skal få dette godkjent Velkommen som ny medlem forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 bilder-bilder-bilder.. slenger meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Franke21m3SC Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 vi går for ca 500hk og 6-700nm. Bilen er godkjent med denne motoren. Bilder kommer etter hvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Moro at du gjør noe utradisjonelt! Husker jeg leste om bilen din i Fahrfreude for en stund tilbake. Vet også av at det er en fyr på Island som kjører S50 med kompressor (Dog 3,2L) og har ca 470hk på orginal inmat. Går skikkelig godt! Og lyden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 e21 M3?? mener du e21 3-serie med M3 motor? e36 M3 3.literen. begynte bare og lure på om det fantes e21 M3 for det har ikke jeg hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Franke21m3SC Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 e21 M3?? mener du e21 3-serie med M3 motor? e36 M3 3.literen.begynte bare og lure på om det fantes e21 M3 for det har ikke jeg hørt om Helt riktig... da BMW ikke gjorde jobben så måtte jeg gjøre det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 ok, hørtes jo fett ut. bilder og litt mer fakta om bilen? du har restaurert den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hørtes spennende ut, gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 er det denne E21`a som er bredda med M3 bredding i tilegg? og bkforsterker fra Audi eller noe`? Mener jeg har lest om denne på en evt hjemmeside du hadde før.. fett bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Franke21m3SC Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 bilen ble resturet i forbindelse med da den skulle godkjennes med denne motoren. Det meste er opgradert. Brukt mye deler fra e34M5 og e28M5..og ja bremsekraftforsterker fra audi..auda! På godkjenningspapirene fra tilsynet så anbefaler de at jeg setter inn sikkerhetsbur!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 damn.... JÆVLIG KULT PROSJEKT!!!! lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jeg undres, hvordan fikk du den godkjent? Tror vi alle er nyskjerrig på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå