sindrebert Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Hei, Gammel post tatt opp igjen grunnet mc kjøp (pris satt ned) Nettopp EU ok i Februar + innregistrert senkesett i vognkort Vurderer nå salg av min bil, bilen er pen og se på og bruker lite på mila. Genial bil med litt futt i. Grunnen til at jeg skal selge / inbytte i lavere prisklasse er at jeg skal kjøpe motorsykkel + billigere bil (stasjonsvogn helst) Km stand 167 000. Bare å spørre hvis noe er uklart : ) Fakta: -Sort sport stoffinteriør -Multifunksjonsratt -Automatisk Klima -Original Xenon -Armlene -Full Defa Warmup -Techtylbehandla understell -Pioneer cdspiller (kan selges med eller uten originalspilleren hvis ønskelig) -Originale BBS 18" -BMW M3 frontfanger -Sorte nyrer -H&R Senkefjører 35/15 Reg. i vognkort -Supersport M3 eksos (pent ikke noe bråkepotte) -Bagasjeroms M-list -Angleeyes -nylakket bakfanger ( lakket igjen de små røde refleksene) Kan også nevnes at panser og skiver/klosser forran samt vindusmotor på førerdør blei byttet på garanti fra forhandler når jeg kjøpte den for to år siden Satt pris på 115 000 bmwfelger og 120 000 med BBS-felgene Bytteforslag? Kan også kontaktes på 48 35 39 71 / sindrebert@gmail.com Mvh Sindre
arne-vig Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Bytte i e30 cabriolet 1991 modell 325i? Har en salgs tråd på den her på bimmers!
sindrebert Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Må nesten ha en bil som kan brukes mer hele året
otrooyen Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Er BMW e-46 316i sedan 2000mod noe du kunne tenkt deg? Felgene du ser på bildet er nå vinterfelger. har noen rå sommer felger. tenkte bare å høre om det kunne passet
gsb87 Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Halla! Har sendt deg en mail på den g-mail adressen din, da jeg er på utkikk etter en slik en! Håper på svar. Mvh Geir Ståle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå