Gå til innhold

Bilen min: BMW E30 320i 89 Modell


 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne bilen i August i fjor av en som egentlig skulle pusse den opp etter at den var blitt stjålet og kollidert med et tre. Hele fronten var trykt inn og frontplaten, panser, fangere, og skjermer foran måtte byttes!

Bilen ble deretter pusset helt ned og nylakkert i orginalfargen BMW Lachsilber-Metallic. Fangere og listverk ble også lakkert, mens nedre del av bilen er lakkert i sort.(m5 aktig)

Planer for bilen:

- Få på orginal BBS felgene som passer bilen ganske bra, kjører orginalpolizei på bilen ;)

- Få på en is leppe/Riger Infinity1 leppe.

- Få på shadowline lister og taktrekk.

- Justerbart senkesett 60/40 regner jeg med.

- Hvite/sorte blinkers rundt om.

- Sota baklykter, TüV godkjente.

- Muligens sorte DE lykter.

- Satt inn et moderat annlegg(har jo sexer lyden :wink: )

- Ting jeg kommer på i farta\tilbud.

Bilder:

P6050010.jpg

P6050009.jpg

P6050008.jpg

P6050007.jpg

P6050005.jpg

P6050006.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 11 months later...

Takk Fliid. Tror nok det er felgene som gir den følesen. Jeg har handlet de BBS LM look fra GS, men har brukt hele idag på å sette den sammen, så får se om jeg har ork til å sette de på i morgen.

Har på følesen av at jeg trenger litt mer senk for å få rette stuket(dessverre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være felgene ja. Felgene er som sågar meget kledelig for en e30. Det er ikke til å gjemme under en stol, selvom det ikke er av det prangende og "kom å se på meg" slaget. Anonymt å fint. liker det. Spent på hvordan det blir med de nye felgene.

Mer senk fremme er på sin plass, den ser noe baktung ut. Men det gjør forøvrig en E30 fra fabrikk. Så jeg ser ikke noe galt i å beholde den slik. Da originalt er noe som ligger mitt hjertet meget nært.

Men at E30'n er av typen "clean" , det kan jeg skrive under på. Er dette jeg putter inn i kategorien "prakt eksempel på E30" .

Her jeg sitter å skriver, så skjønner jeg egentlig ikke hvorfor du vil bytte de felgene du allerede har på bilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er faktisk senket 30 - 30, men e30 blir jo alltid litt lavere bak med lik høyde på fjærene så. Felgene er flotte ja, men er redd den blir for lav med tyskerstuk på 15" felger. Skal se hvordan det blir med de andre felgene, så bestemmer jeg meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den var senket, men poenget mitt var som du har poengtert tydeligere. Den blir lavere bak med lik senk / original fjører.

Derfor har jeg alltid likt prefacelift best. Chromen er klassisk og den lider ikke av syndromet som er lavere hjulbue bak enn forran. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sånn ble det:

bmw014.jpg

bmw010.jpg

bmw009.jpg

bmw011.jpg

bmw013.jpg

bmw007.jpg

Jukset litt på det siste bildet, da det er en rift i førersetet sjokkerende nok ;)

Tenkte å stikke ut på BMW og høre om de har nye trekk. Trenger også en ny girbelg :oops:

Mangelen på nok senk kommer også godt fram på bildene ser jeg :(

Men men, ellers godt fornøyd! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...