Gå til innhold

Elektronikk problemer!


Gjest M3coupe
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest M3coupe

Bilen det gjelder er en 1994 M3 E36(3.0 liter)

Noen som kan hjelpe meg?Bilen min vil ikke gå som den skal når den er kald.Bare hoster liksom,så fort jeg lukter litt på gassen dør den liksom helt ut,men når den er varm går den stort sett som den skal.Har levert bilen til bmw,de bytta styringen til vanosen,men dette hjalp ikke.De påsto på bmw at det ikke var lambda eller luftmassemåleren,hva gjør jeg?Noen som har tips?Bmw feilsøkte i 5 timer og klarer ikke finne feilen,virker ikke som om det er noen som vet hva det er!Betaler gode penger til de som klarer å reparere feilen!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

`Jeg har et veldig godt råd,ta med bilen til Alf Lie Motor. Den mannen har skrudd BMW (og kun BMW) siden 1968 og kan allt.Tror ikke noen i Norge kan mer om BMW.Tlf.nr:22 32 22 05 og holder til i Prof.Birkelandsvei i Oslo.Mange uløselige problemer har blitt løst der.

Lykke til!

Mvh.Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har ikke hørt så mye for eller mot dem, men holder du til i Drammen, så er du ikke så langt unna andre "offisielle" BMW-forhandlere som Autozentrum og Egil Stenshagen Bil. De kan jo være verdt et forsøk hvis ikke Alf Lie klarer det.

Har du fått snakket med de? Hva hadde de i så fall å si om saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest m3coupe

Har prata med alf lie,men han hadde ingen bedre tips.Takk for alle gode råd,jeg skal melde tilbake når det har blitt noen endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...