Mykle Skrevet Juli 28, 2003 Share Skrevet Juli 28, 2003 Hva med å lage en egen diskusjons side som omhandler "Bilder og Film". Primært BMW relatert, men kanskje også andre aktuelle bilder og filmer som vi føler at vi vil dele? - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2003 Share Skrevet Juli 28, 2003 Jeg er litt i mot å dele opp for mye, da jeg synes alt igrunnen kan gå i samme kategori (med unntak av f.eks kjøp & salg), men det ville kanskje ikke vært så dumt med en egen for bilder og film, hvor folk kan poste linker og slikt. Det er vel kanskje mye å håpe på at noen andre vil komme med synspunkter (slappe tilstander på forumet!), så jeg skal tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet Juli 28, 2003 Share Skrevet Juli 28, 2003 Jeg er litt i mot å dele opp for mye, da jeg synes alt igrunnen kan gå i samme kategori (med unntak av f.eks kjøp & salg), men det ville kanskje ikke vært så dumt med en egen for bilder og film, hvor folk kan poste linker og slikt.Det er vel kanskje mye å håpe på at noen andre vil komme med synspunkter (slappe tilstander på forumet!), så jeg skal tenke på det. Jeg skriver så blekket spruter!!! Mener da å få litt respons på innlegga mine! Skal ha skryt for forumet her, ønske dte var mange fler som deltok bare! Er vel bare for alle oss å spre rykter om at dette er bra forum så vi drar mer folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2003 Share Skrevet Juli 28, 2003 Jeg er litt i mot å dele opp for mye, da jeg synes alt igrunnen kan gå i samme kategori (med unntak av f.eks kjøp & salg), men det ville kanskje ikke vært så dumt med en egen for bilder og film, hvor folk kan poste linker og slikt.Det er vel kanskje mye å håpe på at noen andre vil komme med synspunkter (slappe tilstander på forumet!), så jeg skal tenke på det. Jeg skriver så blekket spruter!!! Mener da å få litt respons på innlegga mine! Jepp. Det har blitt bedre i det siste. Skal ha skryt for forumet her, ønske dte var mange fler som deltok bare!Er vel bare for alle oss å spre rykter om at dette er bra forum så vi drar mer folk! Jepp. Er jo mange registrerte brukere, men få aktive. Må få folk til å skjønne at det har blitt litt liv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2003 Share Skrevet September 14, 2003 Hva med å lage en egen diskusjons side som omhandler "Bilder og Film". Primært BMW relatert, men kanskje også andre aktuelle bilder og filmer som vi føler at vi vil dele?- Chris Har fulgt tipset ditt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå