Gå til innhold

E60 M5 stasjonsvogn


///M power
 Share

Anbefalte innlegg

Hei har hørt om at det kommer ut en E60 M5 stasjonsvogn.

Er det sant???

Mercedes har allerede kommet ut med sin nye E55 AMG stasjonsvogn og snart om et år så er sikkert E60 AMG fra mercedes ogsåp i markedet.

Og den vill trolig være sterkere enn M5 jeg har hørt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har hørt kommer neste M3 som touring, men jeg er ikke sikker på M5. Det er nok en sjanse for at den vil komme som touring også den. Hva får Benzen under panseret?

Ryktene sier at M5 får V10 på ca. 550hk. Det er ikke mange som slår noe slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Den som venter får se. Mercedesen får vel kompressor eller turbo. Spørs om de får den like kjørbar som sugemotorene til BMW... :)

Og til det med gjeste-greia: Hadde tvungen pålogging før, men slo det av i håp om å få litt mer aktivitet. Men det er litt irriterende når man ikke oppdager at man ikke er innlogga. Får se om jeg endrer på det senere igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hvert deilig å prøve en sånn bil.

Hva er det heftigste dere har kjørt folkens.

Det heftigste jeg har kjørt er en Jaguar S-Type 3,2 Liter V6 238 hester.

Deilig å ta 360 med den ass.

Også har jeg kjørt Slk 230, Clk 200.

Og en del Japser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Faen du kjørte drømmen min.

Alltid hatt lyst på å prøve en M3.

Forresten vet ikke hvordan jeg glemte å skrive at jeg har prøvd en CL 500.

Bare på en parkeringplass da :( men den var deeeeeeeiiiiiilllllliiiiiiigggggg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Var å hadde bilen på service på Olle rutgersson i Uddevalla på Torsdag. Samtidig var BMW on tour på besøk. Klarte da å få testet den nye 650ci, 745d (helt rå diesel på 330hk) M5 E60 (sinnsyk bil). Ellers så har jeg hatt en Audi S6 Plus på 326hk (ble stjålet 7 januar 2005) Også kjørt E55 AMG W211 fra Hèdins bil Göteborg. Sittet på med en S65AMG 610hk og 1000NM!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jeg anser meg selv som en heldig motorentusiast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært et smart valg for bmw å slippe ut både M5 og M3 i stasjonsvogn utgaver, ettersom de taper mange kunder med kun å ha værsting bilene sine i sedan/kupe utførelse.

Råeste biler:

1. Volvo V70 R 4WD

2. Audi S4 quattro

3. Bmw 540iA E34

4. Volvo XC90 V8

Må forresten tilføye at den V70 R'en er en utrolig rå bil!! Luftfjæringssystemet (man velger mellom comfort/sport/advanced) fungerte utrolig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...