Gå til innhold

Mercedes E55 AMG vs Audi RS6 vs BMW M5 (E39)


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

why not.

det ser ut som du likte filmen 2fast and 2 furios.

De disser Bmw bilene i den jooo jeg likte ikke filmen. den fine E36 bilen og tapte fra eclips og lancer. drit fil asss men hvis du mener med løp når jeg har bilen kontakter deg liker utfordninger jeg ass :lol:

Det er bra...vi kan ta det når som helst...

:twisted:

Jeg har akkurat inst. NOS 12lb i bilen. Jeg digger suget jeg får når jeg trykker inn knappen, selv om nosen bare holder i 20sec, men jammen har jeg kommet mange hundre meter da:)

Jeg syntes filmen var rå jeg da men..hehe...eneste som var litt rart med filmen var at jo fortere bila gikk og jo mer nos de brukte, desto fortere gikk politibila...de tok innpå uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fILMEN VAR GREIT SYNES JEG, MEN HVORFOR AKURRAT JAPSE BILER OG AMCARS,HAR IKKE DE HØRT OM BMW,MERCEDES,FERRARI,LAMBO,OSV DE BRUKER IKKE BILER FRA EU I DET HELETATT. DERE SÅ DEN FØRSTE LØPE NÅR DE SKULLE FÅ JOBB OG SÅNT DE BRUKTE BMW,DODGE,MUSTANG DE VAR JOOOFETE RÅÅÅÅÅÅÅÅ BILER. MEN HVORFOR AKKURAT LANCER OG ECLIPS SOM VINNER?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror litt av poenget med filmene var at de skulle spille på "rice-perioden" som er i USA for tida. Det er ganske pop med slikt. Man har jo uansett Teckademics/DTMPower som mekker rå filmer av EKTE racing i BMW. De er fete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dado og Dustin fra DTMPower det. Desverre ble den gule M3en de kjører stjålet for en god stund siden. Det var lagt MYE penger i den, og den var temmelig rå. Han kjøpte seg en avusblå E36 M3 etterpå. Det er den som brukes i The Players Run (Mischief Destroy 2003-filmen). Han hadde ikke hatt tid til å modifisere den nå, men nå skal den få turbo og gromt understell. Vet ikke hva mer som skal skje, eller hvor langt han har kommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...