Gjest Skrevet August 12, 2003 Share Skrevet August 12, 2003 Skal skifte toppakning på 518i -87model. Er det noen form for "hvordan gjøre liste" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet August 19, 2003 Share Skrevet August 19, 2003 Hei! Kjøp deg en Heinz Reparasjonshåndbok el. Disse kan være mye til hjelp:) - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2003 Share Skrevet August 20, 2003 Hør på Chris, men for å gjøre det litt lettere ved evt. kjøp; Manualen heter Haynes, ikke Heinz. Biltema har disse til 198,- til din bil. Det er ingen dum investering på en gammel bil (som det vanligvis ikke svarer seg å slenge på verksted for mindre rep.). http://www.biltema.no/carparts/carparts ... rCarId=BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet August 21, 2003 Share Skrevet August 21, 2003 Jepp Var og skulle ha noen deler til kjerra i dag, og der sto det noen Haynes bøker til salgs. Verste av alt var at da jeg så det kom jeg på at jeg hadde skrevet det feil i går jaja..... - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2003 Share Skrevet August 21, 2003 Hehe. Skal ikke være lett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå