Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste forresten på be-4-you at Helge Vik (Sølv M3 turbo) hadde bremset 550 hk og 750nm med 0,6 i ladetrykk!!! Men de hadde ikke fått fullført bremsinga da rulla hadde gått fyken.

- Chris

Skrevet

En annen ting... Ser på bildene på bmw´en til Randy at han har trykk måler, så da er det sikkert ikke utenkelig at han har kompressor :wink:

- Chris

Skrevet

En annen ting... Ser på bildene på bmw´en til Randy at han har trykk måler, så da er det sikkert ikke utenkelig at han har kompressor :wink:

- Chris

Skrevet
Leste forresten på be-4-you at Helge Vik (Sølv M3 turbo) hadde bremset 550 hk og 750nm med 0,6 i ladetrykk!!! Men de hadde ikke fått fullført bremsinga da rulla hadde gått fyken.

- Chris

Det skal visst stemme det ja. Og da rulla gikk fyken var det visst greie tall som var på gang, men de har jeg ikke fått bekrefta fra noe sted, så man får vente til han får bremsa på ny. ;-)

Skrevet
Leste forresten på be-4-you at Helge Vik (Sølv M3 turbo) hadde bremset 550 hk og 750nm med 0,6 i ladetrykk!!! Men de hadde ikke fått fullført bremsinga da rulla hadde gått fyken.

- Chris

Det skal visst stemme det ja. Og da rulla gikk fyken var det visst greie tall som var på gang, men de har jeg ikke fått bekrefta fra noe sted, så man får vente til han får bremsa på ny. ;-)

  • 1 year later...
Skrevet

Huff og huff..turbo og ladetrykk og hk-antall langt fra vett og forstand..skulle nesten tro GUTTA har glemt gleden det seg selv er i å kjøre BMW! Men hver sin smak! Og "noen" må jo sørge for røyk og viftende rumper på Våler og RS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...