Gå til innhold

Spørsmål om effektanlegg


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Har lyst på effektanlegg til bilen.

Hvor mye vil et bra effektanlegg koste til e36 318 91mod.

Tenker på en med grom lyd. Liker skikkelig brum brum. 8)

Jeg så en E36 coupe 320 94 mod med en heftig effektanlegg, den hadde drithøyt og fin lyd når han gassa på og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på effektanlegg til bilen.

Hvor mye vil et bra effektanlegg koste til e36 318 91mod.

Tenker på en med grom lyd. Liker skikkelig brum brum. 8)

Jeg så en E36 coupe 320 94 mod med en heftig effektanlegg, den hadde drithøyt og fin lyd når han gassa på og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må huske på at han har 6'ern og da.. ikke den "fiesta" motoren din...... he he 8)

Ville tro det koster 3-5K nytt og ca halv pris brukt!

hehe hadde hvert kult med en 6er, men 4ern er ikke så verst den heller,liker den jeg.

hvor kan jeg få tak i det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må huske på at han har 6'ern og da.. ikke den "fiesta" motoren din...... he he 8)

Ville tro det koster 3-5K nytt og ca halv pris brukt!

hehe hadde hvert kult med en 6er, men 4ern er ikke så verst den heller,liker den jeg.

hvor kan jeg få tak i det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla, har simons sportsystem, jævli rå lyd og tøft utsende, har samma bil som du en bmw 318 i 91 mod, kjøp enda sportsfilter, da blir det konge! sportsfilter og effektanlegg= 20 hk extra.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla, har simons sportsystem, jævli rå lyd og tøft utsende, har samma bil som du en bmw 318 i 91 mod, kjøp enda sportsfilter, da blir det konge! sportsfilter og effektanlegg= 20 hk extra.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla, har simons sportsystem, jævli rå lyd og tøft utsende, har samma bil som du en bmw 318 i 91 mod, kjøp enda sportsfilter, da blir det konge! sportsfilter og effektanlegg= 20 hk extra.... 8)

Håper det siste der var en spøk... :roll: ... 20 hk ekstra av konfilter og effektanlegg er drømmetall. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla, har simons sportsystem, jævli rå lyd og tøft utsende, har samma bil som du en bmw 318 i 91 mod, kjøp enda sportsfilter, da blir det konge! sportsfilter og effektanlegg= 20 hk extra.... 8)

Håper det siste der var en spøk... :roll: ... 20 hk ekstra av konfilter og effektanlegg er drømmetall. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla, har simons sportsystem, jævli rå lyd og tøft utsende, har samma bil som du en bmw 318 i 91 mod, kjøp enda sportsfilter, da blir det konge! sportsfilter og effektanlegg= 20 hk extra.... 8)

Må si meg enig med GR her ja, 20 HK ekstra er ikke bare drømme tall, det er heelt urealistiske tall!!

At du kan oppnå kanskje 4-6HK mindre effekttap ut på hjula med kon og potte kan nok være mer realistisk.

Har selv 318ti med effektpotte fra Ragazzon.

HEFTIG lyd og SIIINNSYK høy finish.

Dette anlegget koster 4 - 5000,-!

Det kan du kjøpe f.eks her:

http://www.caprizonetuning.com/trimming ... azzon/bmw/

Det får du med vanlig look, dtm look osv osv.

Husk å hils fra Marius om du handler på Capri Zone da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla, har simons sportsystem, jævli rå lyd og tøft utsende, har samma bil som du en bmw 318 i 91 mod, kjøp enda sportsfilter, da blir det konge! sportsfilter og effektanlegg= 20 hk extra.... 8)

Må si meg enig med GR her ja, 20 HK ekstra er ikke bare drømme tall, det er heelt urealistiske tall!!

At du kan oppnå kanskje 4-6HK mindre effekttap ut på hjula med kon og potte kan nok være mer realistisk.

Har selv 318ti med effektpotte fra Ragazzon.

HEFTIG lyd og SIIINNSYK høy finish.

Dette anlegget koster 4 - 5000,-!

Det kan du kjøpe f.eks her:

http://www.caprizonetuning.com/trimming ... azzon/bmw/

Det får du med vanlig look, dtm look osv osv.

Husk å hils fra Marius om du handler på Capri Zone da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, d sto opp til 2-10 % mer effekt, da regna jeg med 10 % som max, 115 + 10% + enda sportsfilter, regn ut sjøl, men hakke så jævli peiling på bil, så jeg beklager vis jeg tok feil 8)

Kjenner jo en stor forskjell på aks og alt... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...