Gå til innhold

Spørsmål om effektanlegg


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, d sto opp til 2-10 % mer effekt, da regna jeg med 10 % som max, 115 + 10% + enda sportsfilter, regn ut sjøl, men hakke så jævli peiling på bil, så jeg beklager vis jeg tok feil 8)

Kjenner jo en stor forskjell på aks og alt... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den virkelig er mye kjappere er vel ikke målt? ... Men så lenge man ikke kjører løpskjøring hvor livet står på spill, så er det jo følelsen som teller. ;-)

Slike effektøkningssaker må tas med en klype salt. Både chip (til sugemotorer), luftfilter, eksos, plugger, olje, bensin osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den virkelig er mye kjappere er vel ikke målt? ... Men så lenge man ikke kjører løpskjøring hvor livet står på spill, så er det jo følelsen som teller. ;-)

Slike effektøkningssaker må tas med en klype salt. Både chip (til sugemotorer), luftfilter, eksos, plugger, olje, bensin osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg investerte i kon filter og simons effektanlegg. Får d første passa ikke eksosanlegget i det hele tatt. Det ble en del måling , kapping og sveising før det passet(garantien gikk ut i samme slengen). Da jeg begynte og kjøre gikk ikke bilen noe bedre, men den ble gassresponsen ble litt bedre og lyden ble råere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg investerte i kon filter og simons effektanlegg. Får d første passa ikke eksosanlegget i det hele tatt. Det ble en del måling , kapping og sveising før det passet(garantien gikk ut i samme slengen). Da jeg begynte og kjøre gikk ikke bilen noe bedre, men den ble gassresponsen ble litt bedre og lyden ble råere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...