Gå til innhold

BMW M3 CSL vs. Ferrari Stradale


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Lettverksutgaven av Ferrari 360 vs. lettvektsutgaven av BMW M3, desverre på fransk:

http://turbo.m6.fr/Turbo_statique/essais/auto/289/#

Streamen er i både Windows media og Real Player.

De konkluderer med at M3 CSL er en lettere tilgjengelig ekte sportsbil, mens Ferrarien er en løpsbil.

Kanskje ikke en helt rettferdig sammenligning siden Ferrarien koster nesten dobbelt så mye som M3en, veier 300kg mindre og har 65hk mer... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettverksutgaven av Ferrari 360 vs. lettvektsutgaven av BMW M3, desverre på fransk:

http://turbo.m6.fr/Turbo_statique/essais/auto/289/#

Streamen er i både Windows media og Real Player.

De konkluderer med at M3 CSL er en lettere tilgjengelig ekte sportsbil, mens Ferrarien er en løpsbil.

Kanskje ikke en helt rettferdig sammenligning siden Ferrarien koster nesten dobbelt så mye som M3en, veier 300kg mindre og har 65hk mer... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en klipp for noen dager tilbake, det var en japansk klipp.

I klippen hadde dem 2BMW E46 M3,2Ferrari 360 og 2Mitsubishi lancer EVO.

1.BMW E46 M3 6MT 343hk 1550kg

2.BMW E46 M3 SMG II 343hk 1550kg

3.Ferrari 360 Modena 6MT 400hk 1430kg

4.Ferrari 360 Modena F1 400hk 1450kg

5.Mitsubishi Lancer Evo7 GSR 280hk 1400kg

6.Mitsubishi lancer EVO7 GT-A 272hk 1480kg

Det var de alle bilene som deltok i løpet, Hvem av dem vant det er ikke muliiig men det var Lancer EVO7 GRS som vant og andre plassen fikk ferari 360 6MT tredje var det BME M3 6MT.

og de tre siste bilene var ikke samme rekke følge som de første

4. lanser

5.ferrari

6.bmw

Gret at de fyrene som satt inni BMw og ferrari'ene mistet kontroll et par ganger, men uansett så er Ferrari og BMW raskere enn de japsene.

har jo sett flere klipp fra samme japanere som i den klippen og den klippen jeg så før der deltok lambo murcielago og nsx resten husker ikke jeg det var en skyline og lancer tror jeg og der tapte også lamoen og de japsene vant norsom lamboen hadde mere hester og var mye bedre enn dem, selvfølgelig egenskaper telles også, men lambo har overhodet bedre egenskaper enn de japsene mener jeg. hvordannnnn kan de bilene som ikke har mere enn 300hk vinne over biler med over 300hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en klipp for noen dager tilbake, det var en japansk klipp.

I klippen hadde dem 2BMW E46 M3,2Ferrari 360 og 2Mitsubishi lancer EVO.

1.BMW E46 M3 6MT 343hk 1550kg

2.BMW E46 M3 SMG II 343hk 1550kg

3.Ferrari 360 Modena 6MT 400hk 1430kg

4.Ferrari 360 Modena F1 400hk 1450kg

5.Mitsubishi Lancer Evo7 GSR 280hk 1400kg

6.Mitsubishi lancer EVO7 GT-A 272hk 1480kg

Det var de alle bilene som deltok i løpet, Hvem av dem vant det er ikke muliiig men det var Lancer EVO7 GRS som vant og andre plassen fikk ferari 360 6MT tredje var det BME M3 6MT.

og de tre siste bilene var ikke samme rekke følge som de første

4. lanser

5.ferrari

6.bmw

Gret at de fyrene som satt inni BMw og ferrari'ene mistet kontroll et par ganger, men uansett så er Ferrari og BMW raskere enn de japsene.

har jo sett flere klipp fra samme japanere som i den klippen og den klippen jeg så før der deltok lambo murcielago og nsx resten husker ikke jeg det var en skyline og lancer tror jeg og der tapte også lamoen og de japsene vant norsom lamboen hadde mere hester og var mye bedre enn dem, selvfølgelig egenskaper telles også, men lambo har overhodet bedre egenskaper enn de japsene mener jeg. hvordannnnn kan de bilene som ikke har mere enn 300hk vinne over biler med over 300hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancer EVO7 GRS som vant og andre plassen fikk ferari 360 6MT tredje var det BME M3 6MT.

og de tre siste bilene var ikke samme rekke følge som de første

4. lanser

5.ferrari

6.bmw

Sier du det, skal vi se

1. Mitsubishi

2. Ferrari

3. BMW

4. Mitsubishi

5. Ferrari

6. BMW

For meg ser det unektelig ut som om det er samme innbyrdes rekkefølge på og utenfor seierspallen da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancer EVO7 GRS som vant og andre plassen fikk ferari 360 6MT tredje var det BME M3 6MT.

og de tre siste bilene var ikke samme rekke følge som de første

4. lanser

5.ferrari

6.bmw

Sier du det, skal vi se

1. Mitsubishi

2. Ferrari

3. BMW

4. Mitsubishi

5. Ferrari

6. BMW

For meg ser det unektelig ut som om det er samme innbyrdes rekkefølge på og utenfor seierspallen da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Så likt ut det, ja.

Men, ///M Power, ikke undervurder Lancer Evo! :-)

De har et helt fantastisk veigrep som følge av bra understell og firehjulstrekk. Evoene slår nesten alt som finnes av biler på svingete og små baner, uansett hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Så likt ut det, ja.

Men, ///M Power, ikke undervurder Lancer Evo! :-)

De har et helt fantastisk veigrep som følge av bra understell og firehjulstrekk. Evoene slår nesten alt som finnes av biler på svingete og små baner, uansett hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...