///frank Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 hehe må passe så ikke snuten ser deg da ellers rykker lappen.. gjor det meg i min ungdomstid,burna til bilen tok fyr og da kom PLUTSLIGT poltiet og deretter branngutta.reseutatet blei 3måneder uten lappen og bot på 4lapper ...PS:det va ikke bmw men volvo 244 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Hylland: Vi kan jo prøve å få han til å bevare drivverk etc;)artax: Jo, det får man kjøpt. Men det er da ingen hensikt, du klarer fint å burne med bilen din uten at du har det. Drivverk?? Ka e da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subben Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 er vel lite vits å burne noe særlig med bmw uansett.. når du får på litt senking er det jo så mye camber bak at du bare sliter innsida av dekket alt for mye uansett..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Tøm litt olje under hjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Først så burner mann også tar mann en piruett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 En kompis av meg monterte en tank med bensin i bagasjen med slanger ut på hvert av bakhjulene. Hadde så en bryter inne i bilen for å tømme litt bensin utover før han skulle burne. Funka veldig bra, men er kanskje ikke noe folk flest vil gjøre med bruksbilen sin.. Så lenge det ikke er en gammel 240 eller noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå