oddis Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Det der er det utroligste bilde jeg har sett på lang tid!! Det verste er at det ser virkelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 2 år tok det før denne tråden tok av..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Jøss, så jeg ikke før nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Du, dette var skikkelig Off Topic da Gunnar... FY Hehe :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 2 år tok det før denne tråden tok av..? Jepp... Eg som tima det rett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 det er jo den nye ferrarien da;) hah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 He he... en jeg bodde på rom med i militæret sa han hadde 4 kalver i en Manta en gang... he he, kjørte ikke langt med dem da, men han sa foreldrene fikk hakeslepp når han kjørte inn på tunet og dro 4 kalver ut av bilen Go figure... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Haha, tror jeg må dra fram en sikkelig gammal en jeg også.. Jo Gunnar, alle de topicen helt bakerst.. hvorfor er ingen postet i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå