Gå til innhold

Stabiliserings-stag

guran10
 Share

Anbefalte innlegg

Hørte noen nevne at de har kjøpt dette til sin e36...Lurer på om dette har noen hensikt? Blir bilen stivere, og i så fall hvor mye?

Har selv en 98-mod 318is, vil jeg ha noen merkbar forbedring på kjøreegenskapene til bilen, eller er dette mest for banekjøring?

Er ikke akkurat noen max-mekker hvis noen lurer på det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hørte noen nevne at de har kjøpt dette til sin e36...Lurer på om dette har noen hensikt? Blir bilen stivere, og i så fall hvor mye?

Har selv en 98-mod 318is, vil jeg ha noen merkbar forbedring på kjøreegenskapene til bilen, eller er dette mest for banekjøring?

Er ikke akkurat noen max-mekker hvis noen lurer på det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket stabstag tenker du på? Fjærbeinsstag (dempertårnene), kremningshemmer (under bilen, anti-roll bar) etc...

Det er en del begrepsforvirringer ute og går rundt ordet "stabstag". Derfor liker jeg egentlig best de engelske betegnelsene. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket stabstag tenker du på? Fjærbeinsstag (dempertårnene), kremningshemmer (under bilen, anti-roll bar) etc...

Det er en del begrepsforvirringer ute og går rundt ordet "stabstag". Derfor liker jeg egentlig best de engelske betegnelsene. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Der var den ja.

Er det din bil? Hadde det rent og pent hvertfall! :)

I wish. :twisted:

Hvor dyrt blir det for de anti-roll greiene da?

Jeg har slike, men bilen min har de originalt, så jeg vet ikke helt. Tipper 1500-2000,- for Eibach eller Hartge. Det kan jo tenkes at din har slikt allerede. Det ser du lett om du titter under bilen:

antirollbar.jpg

(det vil ikke se helt likt ut, siden dette er fra min bil, men noe i samme duren...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Der var den ja.

Er det din bil? Hadde det rent og pent hvertfall! :)

I wish. :twisted:

Hvor dyrt blir det for de anti-roll greiene da?

Jeg har slike, men bilen min har de originalt, så jeg vet ikke helt. Tipper 1500-2000,- for Eibach eller Hartge. Det kan jo tenkes at din har slikt allerede. Det ser du lett om du titter under bilen:

antirollbar.jpg

(det vil ikke se helt likt ut, siden dette er fra min bil, men noe i samme duren...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...