Gå til innhold

Video clip


///M power
 Share

Anbefalte innlegg

Har mange kule video her i Pc'en.

Ville sende dem til BMWguiden.no prøvde å sende en av dem via E-mail men det står at jeg kan kunn legge enn en fil opptil 1,3M hvordan skal jeg sende dem vidre via mail.

har noen sett M5 mot GSX-R 600(motorsykkel).

M5 klarer å dra igjen motorsykkel i clippen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange kule video her i Pc'en.

Ville sende dem til BMWguiden.no prøvde å sende en av dem via E-mail men det står at jeg kan kunn legge enn en fil opptil 1,3M hvordan skal jeg sende dem vidre via mail.

har noen sett M5 mot GSX-R 600(motorsykkel).

M5 klarer å dra igjen motorsykkel i clippen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen begrensning på størrelse på mailer til bmwguiden.no, så det må være hos deg det har stoppa. Du kan jo enten sende fra en annen mail, eller så går det an å ordne f.eks via FTP. Men uansett så blir det ikke lagt ut noe nå med det første. Har desverre ikke tilgang på serveren filmene ligger på for tida. Det er derfor det aldri kommer noen nye. Har uendelig mye som kunne vært lagt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen begrensning på størrelse på mailer til bmwguiden.no, så det må være hos deg det har stoppa. Du kan jo enten sende fra en annen mail, eller så går det an å ordne f.eks via FTP. Men uansett så blir det ikke lagt ut noe nå med det første. Har desverre ikke tilgang på serveren filmene ligger på for tida. Det er derfor det aldri kommer noen nye. Har uendelig mye som kunne vært lagt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...