Gunnar Skrevet Desember 12, 2003 Share Skrevet Desember 12, 2003 samme kit som jeg får i vinter.zeemax widebody.letter bilen min 68kg!!! Hva er det vanlige widebody-kitet i? Metall, plast eller glassfiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet Desember 14, 2003 Share Skrevet Desember 14, 2003 samme kit som jeg får i vinter.zeemax widebody.letter bilen min 68kg!!! hvor i alle dager finner du widebody kittet? prøvd å finne til min e36, men har ikke funnet fint om dere sender link el.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2003 Share Skrevet Desember 14, 2003 Får det vel direkte fra Zeemax i England iallefall? http://www.zeemax.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest m3coupe Skrevet Januar 11, 2004 Share Skrevet Januar 11, 2004 zeemax widebody kittet fins kun i carbon!Jag skal bare ha for og baksjermer jeg da(- 68kg),jeg liker ikke fangerne og skjørta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå