Gunnar Skrevet November 22, 2003 Share Skrevet November 22, 2003 I dag arrangerte MB Entusiastklubb Vinterstevne og inviterte i den anledning også Mercedes-Benz Klubben, BMW Car Club Norway, Bertel O. Steen Rogaland (Mercedes og Peugeot) og Bavaria (BMW og Mini) til å stille ut. Vinterstevnet bestod stort sett av utstilling, men inneholdt også litt andre småting, blant annet en cruising som avslutning. Bavaria stilte med én egen bil, en ny BMW Z4, og én kundebil som står utstilt hos de hele vinteren, en BMW Z8. Begge var selvfølgelig et flott skue og en kjempereklame for BMW og Bavaria. Bertel O. Steen stilte desverre ikke med en eneste bil, men inviterte alle på bløtkake i sine egne lokaler (nabolokalene til utstillingslokalene). Tatt i betraktning det lave antallet Mercedeser på utstillingen ville jeg heller hatt et par nye flotte Mercedeser på plass istedenfor kake i nabobygget... Det hele gikk som det måtte gå; BMW-siden trakk desidert mest folk og alle prisene gikk til BMWer... Beste originale bil gikk til en BMW Z3, beste modifiserte bil fikk jeg ikke helt med meg, men tror det ble en grønn E39 5-serie. Publikumsfavoritten ble en kraftig styla E36 cabrio med alle slags fancy dippedutter til. For meg som liker litt mer "clean" look ble det vel mye av det gode, men gjennomførte bygg har da sin sjarm de også. Personlig favoritt var nok kanskje en E36 cabrio med hardtop, eller kanskje den berømte 7-serien med 510hk/650nm (Kompressormata V8 på 4.0 liter...). Begge bilene fra Bavaria stiller selvfølgelig også sterkt. Takker forøvrig MBE for den flotte utstillingen og håper at de vil gjenta dette til neste år. Forhåpentligvis vil dette års resultat av prisutdelingen hjelpe til på mobiliseringen av gromme Mercedeser til neste gang! Bilder fra MBE Vinterstevne 2003 finner du her EDIT: Beklager den dårlige kvaliteten på bildene. For det første er kameratet jeg brukte dårlig i alt annet enn dagslys, og for det andre brukte jeg ved en feil for høy kompresjon, men orker ikke fikse på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2003 Forfatter Share Skrevet November 22, 2003 I dag arrangerte MB Entusiastklubb Vinterstevne og inviterte i den anledning også Mercedes-Benz Klubben, BMW Car Club Norway, Bertel O. Steen Rogaland (Mercedes og Peugeot) og Bavaria (BMW og Mini) til å stille ut. Vinterstevnet bestod stort sett av utstilling, men inneholdt også litt andre småting, blant annet en cruising som avslutning. Bavaria stilte med én egen bil, en ny BMW Z4, og én kundebil som står utstilt hos de hele vinteren, en BMW Z8. Begge var selvfølgelig et flott skue og en kjempereklame for BMW og Bavaria. Bertel O. Steen stilte desverre ikke med en eneste bil, men inviterte alle på bløtkake i sine egne lokaler (nabolokalene til utstillingslokalene). Tatt i betraktning det lave antallet Mercedeser på utstillingen ville jeg heller hatt et par nye flotte Mercedeser på plass istedenfor kake i nabobygget... Det hele gikk som det måtte gå; BMW-siden trakk desidert mest folk og alle prisene gikk til BMWer... Beste originale bil gikk til en BMW Z3, beste modifiserte bil fikk jeg ikke helt med meg, men tror det ble en grønn E39 5-serie. Publikumsfavoritten ble en kraftig styla E36 cabrio med alle slags fancy dippedutter til. For meg som liker litt mer "clean" look ble det vel mye av det gode, men gjennomførte bygg har da sin sjarm de også. Personlig favoritt var nok kanskje en E36 cabrio med hardtop, eller kanskje den berømte 7-serien med 510hk/650nm (Kompressormata V8 på 4.0 liter...). Begge bilene fra Bavaria stiller selvfølgelig også sterkt. Takker forøvrig MBE for den flotte utstillingen og håper at de vil gjenta dette til neste år. Forhåpentligvis vil dette års resultat av prisutdelingen hjelpe til på mobiliseringen av gromme Mercedeser til neste gang! Bilder fra MBE Vinterstevne 2003 finner du her EDIT: Beklager den dårlige kvaliteten på bildene. For det første er kameratet jeg brukte dårlig i alt annet enn dagslys, og for det andre brukte jeg ved en feil for høy kompresjon, men orker ikke fikse på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet November 24, 2003 Share Skrevet November 24, 2003 Bilen til Aleksander Nygård er der men ser ikke bilen til Inge Høyer. tro meg hvis Inger høyer hadde tatt med bilen sin garanter et eller annen kåring til E500'en hans ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet November 24, 2003 Share Skrevet November 24, 2003 Bilen til Aleksander Nygård er der men ser ikke bilen til Inge Høyer. tro meg hvis Inger høyer hadde tatt med bilen sin garanter et eller annen kåring til E500'en hans ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ali Skrevet November 27, 2003 Share Skrevet November 27, 2003 Bilen til Aleksander Nygård er der men ser ikke bilen til Inge Høyer. tro meg hvis Inger høyer hadde tatt med bilen sin garanter et eller annen kåring til E500'en hans ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ali Skrevet November 27, 2003 Share Skrevet November 27, 2003 Bilen til Aleksander Nygård er der men ser ikke bilen til Inge Høyer. tro meg hvis Inger høyer hadde tatt med bilen sin garanter et eller annen kåring til E500'en hans ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet November 27, 2003 Share Skrevet November 27, 2003 ??????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet November 27, 2003 Share Skrevet November 27, 2003 ??????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Åssen klarer du å finne så gamle tråder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 haha, forumet har vært oppe såpass lenge ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 hehehe, satt å leste: "vinterstevne", tenkte det var da dyktig tidlig Slo meg at noe var galt når "ali" hadde en gjeste-post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kan jeg spør om hvor dette stemnet hvar henne? ikke tilfeldigvis Kvadrat i Stavanger/Sandnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kan jeg spør om hvor dette stemnet hvar henne?ikke tilfeldigvis Kvadrat i Stavanger/Sandnes? Det er uansett ca 3 år siden Men det kan se ut som parkeringshuset på kvadrat ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå