-[tom]- Skrevet Desember 1, 2004 Skrevet Desember 1, 2004 der var det nok bilen som fristet..ikke pen dame i det hele tatt.
Kjell Rune Skrevet Desember 1, 2004 Skrevet Desember 1, 2004 fatter ikke d att de må drive og klatre på de fine bila hele tiden. nja. skulle jo ....... på en dårlig lørdag vil jeg tro
Ta2 Skrevet Desember 1, 2004 Skrevet Desember 1, 2004 Her er det flere av dere som juger så det renner! Tipper alle dere(vi) her hadde blitt ganske rare i knærne, hvis hun der hadde kommet og dyttet fordelene sine opp i fjeset på dere!
-[tom]- Skrevet Desember 1, 2004 Skrevet Desember 1, 2004 jeg hadde nok kikket på henne..uten tvil...ser ikke mange jenter kledd slikt her i nabolaget...Må eneste være senile nabodama som skal ut i posten, mens badekåpa fyker opp det.. Liker ikke blondiner...i hvertfall ikke stygge blondiner som i tilegg har mange slike stygge piersinger. Kunne aldri tenke meg en slik "dame".
Trøndern Kim Skrevet Desember 1, 2004 Skrevet Desember 1, 2004 Syns både bil og dame var TOPP Liker masse plastikk!!!!
hagenisse Skrevet Desember 1, 2004 Skrevet Desember 1, 2004 Har ikke helt sansen for plastikk jeg. Verken på bil eller dame. Har ikke sansen for noen av de der. Imponerende at noen graver fram en tråd som er 3 dager unna å være ett år gammel
cmn Skrevet Desember 1, 2004 Skrevet Desember 1, 2004 Synes ikke bilen der var så verst faktisk. Jobber med lignende prosjekt selv nå. (Altså, jeg prøver å få noen til å stille opp på lignende bilder med bilen min... Har ikke helt nådd fram i forhandlingene enda...)
E46tic Skrevet Desember 12, 2004 Skrevet Desember 12, 2004 Kjempegreier. Ingenting er som BMW og damer
SteffenM2 Skrevet Desember 30, 2004 Skrevet Desember 30, 2004 en ting jeg ikke skjønner vis noen av dere har sett på canalmotor så er det mere pupper og kjerringer en biler! jeg skjønner ikke hvorfor damene er gått så sykt inn på biler de siste årene! merkelig
unknown_inc Skrevet Januar 29, 2005 Skrevet Januar 29, 2005 Kjempegreier. Ingenting er som BMW og damer Helt enig!! Fler bilder her -> http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=2632 -Frank-
Dan Skrevet Februar 2, 2005 Skrevet Februar 2, 2005 Oioioioioioiooooi.....sikle! Råherlig bil as! Skulle gjerne bromma rundt i den...sukk. Åssen dame er det dere snakker om forresten???
Dan Skrevet Februar 2, 2005 Skrevet Februar 2, 2005 Gi meg bilen ja Jeg kan erstatte dama Hehehe. U naughty girl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå