///MoePower Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Jeg sliter iallefall med og velge en av dem så jeg sier som ole brum: ja takk begge deler...... Ville ikkje vært lurt å tatt begge deler.... Da ville jo dame gått fra deg og så ville hun jo ha tatt med seg bilen. Da ville du jo sitte igjen med ingenting! Så den tanken burde du revurdere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 E30 er også en fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg likte bilen veldig godt.. Når det gjelder damen så må jeg si at hun var fin langt ifra, men langt ifra fin :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 Bilen var meget pen, men den drar da mye finere damer enn det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Hadde de flyttet vekk den bilen der bak, hadde de fått plass til flere beibs. Hvilken bil var det egentlig? problemer med å fokusere jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Var det en dame på bildet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 har ikke lest gjennom tråden, bare sett bildene. Derimot så er det ikke mange forum som slår SuperStreet sitt damebilder innlegg, nå er vi oppe i 46 sider!! selvfølgelig mye prat der, men også MANGE gode bilder. Dessverre er mange av bildene slettet pga. litt vel mye hud, men jeg har klart å fått de på min maskin. (tror ikke det var noen biler på bildene, har ikke sett noen enda.....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Stakkars damer....har investert alt i bil (forståelig nok!), men det ser ut til at det gikk hardest utover klesbudsjettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå