Gå til innhold

Chiptrimming


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Du har sikkert en god del rett i utsagnet i første setning, og helt rett i utsagnet i andre setning!

Men det er helt legitimt å montere deler som ikke har noen signifikant forbedring av kjøreegenskapene også, og stabstag i motorrom er aldri feil, annet enn ved mekking oppi motorrommet...

Dessuten skal man ikke underslå placebo-effekten som stabstag, trimchip og luftfilter gir. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ser at dere er negative til chip trimming av E30 318 :) men som han som spurte har også jeg kun en 318 og jeg kommer til å forsøke med en chip nå til sommeren, :) jeg ser det som en test, for jeg ser det som at alle monner drar, jeg har K& N filter ( kon ) vekk er katalysator, montert Halo plugger og jeg kjører på en spesiell olje ( Oil Extreme ) som også skal hjelpe på, og med en chip i tillegg må jeg vel komme over 120 HK, noe stort mere skal jeg være forsiktig med å instalere, sønnen har en Corrado med over 200 og jeg vet hvordan jeg kjører når jeg bruker den, så i forhold til sertifikat holder det med 120 - 125 HK for meg tror jeg.

Jeg hadde aldri vurdert en turbo, da hadde jeg heller kjøpt en 318iS :idea: maskin å sluppet nedi, det hadde gjerne vært det maksimale, men den M40èn som står i er helt topp, så da bruker jeg den. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...