Erik E30 Einum Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 Du har sikkert en god del rett i utsagnet i første setning, og helt rett i utsagnet i andre setning! Men det er helt legitimt å montere deler som ikke har noen signifikant forbedring av kjøreegenskapene også, og stabstag i motorrom er aldri feil, annet enn ved mekking oppi motorrommet... Dessuten skal man ikke underslå placebo-effekten som stabstag, trimchip og luftfilter gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Februar 21, 2004 Share Skrevet Februar 21, 2004 Jeg ser at dere er negative til chip trimming av E30 318 men som han som spurte har også jeg kun en 318 og jeg kommer til å forsøke med en chip nå til sommeren, jeg ser det som en test, for jeg ser det som at alle monner drar, jeg har K& N filter ( kon ) vekk er katalysator, montert Halo plugger og jeg kjører på en spesiell olje ( Oil Extreme ) som også skal hjelpe på, og med en chip i tillegg må jeg vel komme over 120 HK, noe stort mere skal jeg være forsiktig med å instalere, sønnen har en Corrado med over 200 og jeg vet hvordan jeg kjører når jeg bruker den, så i forhold til sertifikat holder det med 120 - 125 HK for meg tror jeg. Jeg hadde aldri vurdert en turbo, da hadde jeg heller kjøpt en 318iS maskin å sluppet nedi, det hadde gjerne vært det maksimale, men den M40èn som står i er helt topp, så da bruker jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå