Frode H. Skrevet Februar 26, 2004 Share Skrevet Februar 26, 2004 318ti har av en eller annen grunn massive skiver foran. Jeg holder på og skal bytte til ventilerte 325 bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Februar 26, 2004 Share Skrevet Februar 26, 2004 Jasså.. Nei da veit ikke jeg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 27, 2004 Share Skrevet Februar 27, 2004 greit...men noen som faktisk vet hva man må gjøre for å bygge om en 3,18 e36 til skiver bak da...og ca kostnad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 27, 2004 Share Skrevet Februar 27, 2004 Egentlig er jeg motstander av å motargumentere når folk vil gjøre noe, og heller bare la de gjøre noe, men akkurat dette her tror jeg har liten hensikt. Det med mindre den eneste grunnen du gjør dette her er utseendet. Det er en haug med negative sider: - Du kan få ujevn bremsefordeling foran/bak hvis du plutselig hiver på f.eks 325-bremser bak. - En bil fader som regel foran lenge før den fader bak, så tromler bak er ikke et stort problem. - Det er langt fra sikkert at ABSen vil fungere når du bytter fra tromler til skiver. - Skiver krever mer og dyrere vedlikehold. - Du får dårligere håndbrekk. - Dyr ombygging. Men skiver ser utvilsomt mye bedre ut enn tromler, så som sagt, vil du gjøre det bør du skaffe en donorbil. En kræsja 320i eller 325i eller noe. Eller en kræsja 318i med skiver dersom det er å oppdrive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 27, 2004 Share Skrevet Februar 27, 2004 Og dersom det skal byttes til større bremser pga trimming, så er det selvsagt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 27, 2004 Share Skrevet Februar 27, 2004 Selvfølgelig, men da bytter man jo gjerne foran også. Fikk inntrykk av at dette var mer bare-bytte-bak greie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 27, 2004 Share Skrevet Februar 27, 2004 Pirke-pirke, kverulere-kverulere... :-" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 28, 2004 Share Skrevet Februar 28, 2004 Pfft pfft. Var jo ingen andre som hadde gjort det, så da måtte jeg steppe inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå