Gå til innhold

Skakkt panser?


joppe
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte bilen i september ellerno. tror den har vært kolisjonskadet før. Fikk ikke vite det da jeg kjøpte den. men seinere ting tyder på at den kansje har blitt retta opp en gang i tida. Ser ikke slik kjempe pent ut med såpas stor sprekk ved pansret. Vuderer nesten og kjøpe E46 look panser siden det ligger over den nåværende "sprekken" så den ikke blir synlig. Men det koster jo litt :/ Så om det er noen justering noen vet om jeg kan gjøre så er jeg glad for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joppe: du kan evt. snakke me Gsbildeler å høre om de vet noe om justering, eller snakke me et bilverksted...

Æ har nu ikkje nokka problem me at pansere e skjeft, enda min bil har vært krasjet framme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Nå har jeg jo ikke noen E36 å sjekke på, men jeg mente da det var noen justeringsmuligheter på de der gummi/plast-dingsene panseret ligger nedpå helt fremme?

Holder nok ikke til å justere de helt store skjevhetene (panseret må jo tross alt gå så langt ned at det går i lås), men litt burde det vel kunne justeres med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phantom3D, stemmer. Da jeg står forran bilen og ser på den er det ca en halv centimeter ellerno høyere på den ene sida. Merka det ikke så godt før jeg fikk på øyelokka jeg heller. Men nå ser det jo helteit ut. Muligens det går ann og legge under ei gummilist på den sida som er lavest og få den på lik høyde med andre siden. Men fare for at det blir ei veldig gløppe langs hele panseret :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha bilen på verksted neste uke, fikse en del ting. Skal høre med mekanikeren da! På min bil så har det sansynligvis vært kollisjon foran (Og bak) Siden jeg ser det er skjevheter i den sorte stangen som går gjennom motorrommet frra høyre til venstre.. Ikke sikkert man kan gjørenoe med det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joppe, vi har veldig like biler. Mitt panser er også noe skakkt. Men nesten ikke merkbart. Du ser litt forskjell mellom øyelokket og panseret på venstre isteden for høyre side.

Har samme bil som deg, og merket også en liten skjevhet når jeg satte på øyelokk. Panseret ligger litt høyere over høyre øyelokk en venstre, men det er ikke noe som tyder på at det har vært kollisjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være mulig å justere på de to fjærene helt foran på panseret. De skal vel holde panseret i litt spenn mot låsen, men om den ene er litt for lav og den andre for høy ser det kanskje fort skjevt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...