Sperre Skrevet April 28, 2004 Share Skrevet April 28, 2004 Kanskje litt off-topic... Har tenkt å kjøpe dekk og felger av Sharrif, noen som har gjort det ? Må man komme med en konkret bestilling eller har han mange utstillingsfelger der ? Har hørt de er veldig opptatte der inne ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 28, 2004 Forfatter Share Skrevet April 28, 2004 Var på sharif dekksenter igår, han har 19tommere brukte hamann felger til salgs. Spurte ikke hvor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 28, 2004 Share Skrevet April 28, 2004 Mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 28, 2004 Share Skrevet April 28, 2004 Kanskje litt off-topic... Har tenkt å kjøpe dekk og felger av Sharrif, noen som har gjort det ? Må man komme med en konkret bestilling eller har han mange utstillingsfelger der ? Har hørt de er veldig opptatte der inne ! Han har visstnok et rimelig stort lager med dekk og felger, så det er sikkert bare å møte opp og peke på hva du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet April 28, 2004 Share Skrevet April 28, 2004 Hvordan er Marangonidekkene på våt vei? Etter min mening så er marangonidekkene suverene på våt vei, som jeg sa tidligere, dette er di beste dekkene jeg har hatt noensinne. Har sinnsykt gode vanndreneringsegenskaper. klikk på link for bilde av dekkene. http://www.superdekk.no/sommerdekk/inde ... =marangoni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet Mai 2, 2004 Share Skrevet Mai 2, 2004 Var innom og kjøpte dekk 205/60 15. Viking dekk, det kom på 2700 for 4 dekk. (ikke lagt på felg) Dem vet vist ikke hva kundesørvice er.... men det var billig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå