hypolisot Skrevet Mars 11, 2004 Share Skrevet Mars 11, 2004 skal skifte lys i klokka men den sitter ganske fast. er en tapp som er festet over den men er ikkje heilt sikker på om den har noe med saken og gjøre. noen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 11, 2004 Share Skrevet Mars 11, 2004 Ta ut spilleren. Da ser du en spak/tapp som frigjør klokken. Ikke prøv å ta ut klokken uten å løsne der. Går gærn`t d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mars 12, 2004 Share Skrevet Mars 12, 2004 Hakke peiling på e34 men e36 er det bare å poppe den ut, enkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2004 har tatt ut radioen og ser den spaken men virker som den sitter ganske fast uansett hvilken retning jeg dytter eller drar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mars 13, 2004 Share Skrevet Mars 13, 2004 Mulig den er plombert. De fleste kontaktene i min bmw var i allefall det. Så om den er plombert er den nok litt vanskelig og få den av før du har klippet den bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet Mars 13, 2004 Share Skrevet Mars 13, 2004 hmm, plombert og klippe vekk?? er litt på jorde nå ve? hehe Jeg har uansett e36. for å få ut klokka er det bare å poppe ut den, også for å få av ledningen må jeg trykke ned en plastikk ting som stenger for den spaken som skal dyttes ned. Den plastikk "knappen" er på toppen av klokka, bare klem ned den før du dytter ned spaken som frigjør kabelen. men mulig det er forskjell på e34 og e36 da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2004 har prøvd og prøvd med den !#%& klokka men tror eg må gje meg på tap. Lurer på om det kan vere noe som er knekt på den. Skal se om eg får tatt noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 13, 2004 Share Skrevet Mars 13, 2004 hehe.... plages plage å plages.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 13, 2004 Share Skrevet Mars 13, 2004 Da er det nok ikke lik løsning på en 36 som 34. Vet at det er en "spak" der. Og plombert er den nok heller ikke. Å bryte på "dingser og duppeditter" er nok heller en nødløsning/desperat handling etter timer på ett enkelt problem. Som igjen innfører ideer som, at den må være plombert, må har vært limt, skruen må ha vært ødelagt osv. Ofte like greit å be om hjelp om man er usikker på hvordan ting skal gjøres, og kanskje også be om hjelp til å utføre det. Tenker igjen tilbake på læreren min som så klokt ytret følgende; Ting detter f... ikke bare istykker, de blir ødelagte. F.eks. selv ihjelrustede, bøyde og knekte bolter er greit å løsne igjen. Man må bare vite hvordan. De aller fleste bolter og muttrer som blir ødelagt, skyldes faktisk feil framgangsmåte ved demontering. Tenker på alle de ganger jeg har hørt at noen har måttet kappe bolter på eksos, hjuloppheng osv. Det er faktisk veldig sjeldent man trenger å kappe de, såfremt det da ikke er rustfritt. Det er utrolig nok ett større problem. Gjelder spesielt om man kommer borti duplex og super duplex. Der kan man skaffe seg ett problem om man ikke utfører sammenføyningen riktig. Ops!!! Sporet av skikkelig her Men, tilbake til klokken, tror spaken der skal trekkes i, men er ikke helt sikker. Skal se på det i helgen selv jeg, så skal du få en "instruks". Skal bytte ut min lille komputer med en stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2004 Hvordan går det Diesel power? Har du noen fasit til meg ? Har en 520i uten noen computer men ligger en kontakt baki der , har eg mulighet for og koble til en liten/stor computer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 16, 2004 Share Skrevet Mars 16, 2004 Unnskyld, hadde glemt hele greia. Skal prøve å få det til idag eller imorgen, lover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2004 bildet av problemet. http://www.hillersoy.com/DSCF1167g.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 17, 2004 Share Skrevet Mars 17, 2004 Den grå spaken du ser over klokken på bildet ditt. Den skal du bare dra til deg, så kommer klokken ut. Enkel og snedig løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mars 17, 2004 Share Skrevet Mars 17, 2004 Var forøvrig kontakten jeg mente var plombert. De fleste av de andre kontaktene i min bmw er plombert. Aner ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimR Skrevet Mars 17, 2004 Share Skrevet Mars 17, 2004 Husk å fjerne ramma til radioen, ellers kan det fort bli problemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå