Gunnar Skrevet Mars 21, 2004 Share Skrevet Mars 21, 2004 BMW 525ia (E60): http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=220172 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 22, 2004 Share Skrevet Mars 22, 2004 Høres jo bra ut, men dessverre er vel VG blant de som kan slakte en bil pga mangel på koppholdere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 11, 2004 Share Skrevet Juli 11, 2004 Vel det er koppholdere i min. Kan ikke si jeg har brukt dem noe serlig. Så jeg mener om en bil har koppholdere eller ei, er veldig uvesentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Juli 11, 2004 Share Skrevet Juli 11, 2004 Jeg savner koppholder i CSL'en min. Det finnes ingen fornuftige steder å plassere en Cola! Det blir enten pass.setet, eller mellom lårene. Dårlige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Er ikke en cola ekstra vekt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Er ikke en cola ekstra vekt da? Det er viktigere å ikke bli dehydrert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2004 Har to fine koppholdere i min. De passer til både kopper, bokser og flasker. Synes det er rimelig greit å ha når man først har det, men det er ikke noe avgjørende kriterie når jeg kjøper bil... slik som det kan virke å være for Autofil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2004 Stemmer det. Er 8 stykker i den ene bilen bil foreldrene mine. Utsøkt bil for langturer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 8 koppholdere = U.S. bil, uten tvil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Jeg vil ha kebabholder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Kebabholder = mat i bilen?! Når jeg kjøper takeout, så går den i en bærepose i bagasjerommet, under lastenettet. Har aldri mat inne i kupéen!! Vil ikke ha matlukt der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2004 8 koppholdere = U.S. bil, uten tvil!! Hehe. Stemmer det. US-utgave av Voyager (ikke det der østerriske jallamekket som selges i Europa!). Myk og deilig fjæring, god plass, herlige elektriske kapteinstoler, automat, 3.3L V6 bensin, 7 seter, 8 koppholdere, hauger med oppbevaringsrom, dobbel A/C, stor stereo. Helt herlig bil til langturer. Den har alltid fått toppscore når jeg har hatt den på hytteturer med guttabåis ihvertfall. Er dessuten fint å få alle i en bil når man er 5-7 stykker. Sosialt og festlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Selvfølgelig skal man spise kebab i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Som turbiler er de amerikanske skikkelig behaglige! Kjørte selv en Chevrolet Astro AWD som firmabil i noen år. Fantastisk behagelig, nesten for behagelig. Den var dessuten helt enorm på vinterføre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå