Gå til innhold

Montering av 2001 baklykter til E39


Amzoch
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann...

Jeg tenkte jeg sku ta å sette på 2001 baklykter på min 520 sedan 98 mod.

Hørte rykter man må borre nye hull før å feste lyktene. Er det noen som har erfaring me dette... Er det lett å få till dette og blir det tett. leste i ett forum fra usa att han hadde fått lekarsje dær,,

Ønsker også komme i kontakt me andre E39 eiere, så man kan dele erfaringer med... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe om det, men du kan jo sende en mail til motortechnik.no folka. De selger jo sånne lukter.

Har akkurat kjøp meg en 520i 97mod og er storfornøyd med den, bortsett fra at det er kassettspiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm joda... er teit ikke bmw kjøre me linjeutganger på spillerne sine.. ingen er det jo... så man kan sette forsterker...

Man kan jo kjøpe seg ett deksel og hive i en vanlig cd spiller... men det syns eg ikke blir pent...

snakka me en som e medlem i Bmwccn han skaffer Bmw Business CD RDS spiller, fabrikk ny med garanti papirer fra tyskland før 7000,- og det går jo grett... Han skaffer oxo spillere til E46 og div navi/tv vist.. Og den komplette radio/cd delen som han skaffer før koster jo ca 15000,.- hos bmw... penger spart dær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail fra Gsbildeler før dere som lure ang 2001 lys bak og montering_

Hei

Dei hullene som er der må borres opp til en større diameter og ett må skjæres opp litt. Det er ein ganske grei sak å montere.

mvh

gs bildeler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...