Gå til innhold

dunkelyd og inspektion


hagenisse
 Share

Anbefalte innlegg

Yej, to ting:

1) Over dumper og hvis jeg slipper clutchen litt brått fra stillestående kommer et rimelig tydelig dunk bakfra. Noen foringer eller noe?

Vet egentlig ikke. Støtdempertoppene kanskje?

2) Ca pris på inspektion I på en '95 318is? Noen greie steder i oslo-området?

Er ikke sikker her heller, men 3-4k kanskje? Tror insp II er type 6k.. Tror det varierer litt hvor mye som gjøres, men er jo en del hundrelapper bare i olje... Eller, nå har ikke du 6er, men går jo noen liter uansett. Tror min skulle ha 6.7 liter med filter - altså en tusenlapp bare i (god) olje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vel ikke helt riktig, mente når jeg slipper clutchen raskt men bare lar bilen gjøre et lite hopp liksom :lol: Er ganske så tydelig når venstre bakhjul treffer et hull, en kant eller en trikkeskinne, så gr og frode er kanskje inne på noe? Er det noen krise å kjøre med? Liten lyst å sette den inn for dette nå og så inn om noen uker for service...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer meg selv nå som det er fikset da.

1) Over dumper og hvis jeg slipper clutchen litt brått fra stillestående kommer et rimelig tydelig dunk bakfra. Noen foringer eller noe?

Jepp, var en foring bak der en plass.

2) Ca pris på inspektion I på en '95 318is? Noen greie steder i oslo-området?

Autopower var greie. 2600 + moms for inspektion I. 3500 + moms for inspektion II.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...