Gunnar Skrevet Mars 29, 2004 Share Skrevet Mars 29, 2004 ... jeg bomgirte seriøst rett ved en busstopp (ut fra et lyskryss). Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mars 29, 2004 Share Skrevet Mars 29, 2004 ... jeg bomgirte seriøst rett ved en busstopp (ut fra et lyskryss). Herlig! Bomgirte????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2004 Well, bomgiring og bomgiring, hadde dratt den til 6k og var ikke hard nok på klutsjen, så jeg fikk den herlige skrapelyden da jeg prøvde å dra den inn i 2. gir... Det er slikt man ler av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 29, 2004 Share Skrevet Mars 29, 2004 Tipper det sto noen søte jenter i det busstoppet som du skulle tøffe deg for Jeg har selv hatt noen seriøse bomgiringer på autoslalom (og i trafikken), ikke noe kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2004 Tipper det sto noen søte jenter i det busstoppet som du skulle tøffe deg for Hehe, skal ikke se bort i fra det. Nei, seriøst, det rakk jeg ikke å se, og jeg vet ikke om en Neon drar så fælt... Eller kanskje den gjør det, det er jo jentebil. Jeg har selv hatt noen seriøse bomgiringer på autoslalom (og i trafikken), ikke noe kjekt Stemmer... Ang. autoslalom... har litt lyst til å prøve meg på det i sommer, men vet ikke om jeg tør. Var en tur og titta på en NAF-runde i fjor en gang, og det så ikke spesielt enkelt ut. Var et par som kjørte feil om og om igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 29, 2004 Share Skrevet Mars 29, 2004 Må ikke du ha nye dekk også? Ang. kjøre feil, jeg aner ikke hvor mange ganger jeg kjørte feil for å finne et verksted nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 29, 2004 Share Skrevet Mars 29, 2004 Stemmer... Ang. autoslalom... har litt lyst til å prøve meg på det i sommer, men vet ikke om jeg tør. Var en tur og titta på en NAF-runde i fjor en gang, og det så ikke spesielt enkelt ut. Var et par som kjørte feil om og om igjen... Det er bare å kaste seg ut i det.. Det viktigeste er ikke å delta men å ha det gøy.. Eller hvordan var det nå igjen Når det gjelder det å kjøre feil tror jeg det kommer av at altfor mange er innstillt på å kjøre mest mulig slalom rundt banen. Der hvor banen er noenlunde rett, roter mange det til med en gang. Det har jeg iallefall inntrykk av her i Haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2004 Må ikke du ha nye dekk også? Riktig, men har jeg råd? ... Nei ... Må iallfall vente til jeg har flytta, er redd flyttingen tar knekken på økonomien min. Pleier å komme en del ekstrakostnader i forbindelse med slikt. Uansett er det vel ikke særlig lurt å ta helt nye dekk på bane/autoslalom. Frode, var i svingkombinasjonene problemet var da jeg så på. En i en 9-3 kjørte feil to eller tre omganger. Surra seg helt bort og fant ikke ut hvor han skulle inn igjen heller... Får skaffe meg navi-system og plotte inn løypa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mars 30, 2004 Share Skrevet Mars 30, 2004 Godt og høre det ikke er jeg som bomgirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 1, 2004 Share Skrevet April 1, 2004 Kompis av meg kjørte over et eller annet i høy fart, kapslene fløy av, gikk langt til helvete, potta gikk av, så hørte vi den vrroooom vrrroooooom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet April 20, 2004 Share Skrevet April 20, 2004 Hehe, selfølgelig høre man vrooom vrooom, fri eksos! Angående bomgiring, det er jævli Akkurat da man ska gi på litt så folk ska se eller at du har noen passasjerer med du vil inponere! dam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå