Naitsirk Skrevet April 1, 2004 Share Skrevet April 1, 2004 Merkeli merkeli merkeli.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2004 Share Skrevet April 1, 2004 Hehe. Var nok en aprilsnarr. Er tilbake til det gamle nå. Skal ut på byen nå, og jeg vet at å fikse slike ting når man kommer tilbake fra byen aldri har vært noen god idé. Pils og pizza, here I come. Hejdåh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 1, 2004 Forfatter Share Skrevet April 1, 2004 Byen i dag jeg bruker også å være på byen poå Torsdager, men ikke i dag Tirsdag bruker også å være bra ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 2, 2004 Share Skrevet April 2, 2004 Auauauauau er stort sett alt jeg klarer å si nå. Har så SINNSYK skallebank at en skulle ikke trodd det var mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 2, 2004 Share Skrevet April 2, 2004 Fant du nummeret til ei berte? Melding midt på natta heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 2, 2004 Share Skrevet April 2, 2004 Hæ? Sendte jeg melding til deg i natt? Hvilken berte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 2, 2004 Share Skrevet April 2, 2004 01:29 - "Herregud. Jeg er så sug. Trenger nummeret til ei berte.." 01:37 - "Hehe. Sorry. Sov du. god natt" 02:19 - "Er bare kaos her. herregud.." 02:34 - "Hehe. Ingenting å bekymre seg for. Våken?" 02:35 - "Haha. Feilsendt" Så, du hadde det moro ute på byen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 2, 2004 Share Skrevet April 2, 2004 Haha. Off. Ikke legg ut slik dritt. Hehe. Var greit nok ja, lenge siden jeg hadde vært ute. Men dagen i dag har vært helvete på jord, så det blir vel en stund til neste gang... Berta var sikkert Cecilie. Hun sendte meg melding med nytt nummer, og så klarte jeg selvfølgelig å slette den før jeg hadde lagra nummeret. Vet ikke helt hva jeg skulle med henne though. Like greit at jeg ikke hadde nummeret tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 2, 2004 Share Skrevet April 2, 2004 Men dagen i dag har vært helvete på jord, så det blir vel en stund til neste gang... Hold deg til cola, så skjer ikke det. Hihi. Men merker at du er lite ute ja, får få meldinger om dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet April 2, 2004 Share Skrevet April 2, 2004 COLA?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 2, 2004 Share Skrevet April 2, 2004 Stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 2, 2004 Share Skrevet April 2, 2004 Hold deg til cola, så skjer ikke det. Hihi. Men merker at du er lite ute ja, får få meldinger om dagene. Cola utgår med skyhøye kneløft. Heia vann, melk og fun light. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2004 Share Skrevet April 4, 2004 COLA?????? Ikke den cola som du tror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 4, 2004 Share Skrevet April 4, 2004 Cola er farlige greier http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article209687.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 4, 2004 Share Skrevet April 4, 2004 Haha. Lur fyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå