///M Skrevet April 6, 2004 Share Skrevet April 6, 2004 Vet ikke om jeg har skrevet dette før, men skriver det igjen. Bruttern kjørte over en dump i høy fart og mista skjermene som er over dekket, som beskytter vann og all dritt i å komme inn i motorrommet. Er det farlig at de ikke er der og hvor mye koster nye eller brukte. Og ikke spør hvordan han klarte det og hvertfall ikke hvorfor han ikke plukka dem opp når de var ute. Han fortalte meg hele situasjonen men jeg skjønte ikke en dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 6, 2004 Share Skrevet April 6, 2004 Innerskjermer kalles det. Det er sikkert ikke farlig at de mangler, men de er sikkert billige hos en hugger, så hvorfor ikke få BROREN DIN til å kjøpe slike til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2004 Forfatter Share Skrevet April 6, 2004 Det er hans bil. Men liker å skrive min bil, det er jo jeg som er bmw freak da, han vet ikke hva han kjører, bare fylle bensin og kjøre ikke no mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 6, 2004 Share Skrevet April 6, 2004 Det er jo ennå en grunn til at han bør betale det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2004 Forfatter Share Skrevet April 6, 2004 Det er jo ennå en grunn til at han bør betale det... Ja det er jo det. Men det går bra, vi er jo tross alt brødre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 6, 2004 Share Skrevet April 6, 2004 Men det går bra, vi er jo tross alt brødre. Jo, det var ikke noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 6, 2004 Share Skrevet April 6, 2004 Han betale du bruke eller er det gjevn fordeling slik alle brødre gjør.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 7, 2004 Forfatter Share Skrevet April 7, 2004 Han betale du bruke eller er det gjevn fordeling slik alle brødre gjør.... Noe sånt ja.. Han bruker bare til skole,jobb og trening. Jeg bruke til cruise cruise cruise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå