///M power Skrevet April 14, 2004 Forfatter Skrevet April 14, 2004 Er ikke helt sikkert på om den er Photoshopped men ser sånn ut hvis dere ser på lyktene foran.
Erik E30 Einum Skrevet April 14, 2004 Skrevet April 14, 2004 Flere detaljer med bilen som tyder på at den er fotoshoppet. Først og fremst lyktene som du også nevner, de er en blanding av forskjellige BMW-lykter. Blinklyset ser ut til å være X3 eller 1-serie, og hovedlykta mangler E46-buene nederst. Fronten ser veldig standard M3 ut, bare med større hull Men det viktigste, bakgrunnen er identisk med den øverste til høyre av de du postet på fredag, mens bilen er identisk (bortsett fra detaljer som farge/dekor, felger, speil og lufting på panseret) med den nederste til venstre fra samme dag! Og gulvet (vann/fukt + oppmerking) er identisk på alle tre bildene.
Gunnar Skrevet April 14, 2004 Skrevet April 14, 2004 Virkelig imponerende manipulasjoner det der. Den med rødt på var dritkul. Me wants.
Erik E30 Einum Skrevet April 14, 2004 Skrevet April 14, 2004 Virkelig imponerende manipulasjoner det der. Jeg er LYSÅR unna dette med mine kunstneriske begrensninger ihvertfall! ///M Power: Hvor finner du disse bildene (nettadresse)? Ja, jeg finner adressen til selve bildet ved å høyreklikke på det, men jeg finner ikke fram til noen internettside med oversikt over miniatyrene... Viste samboeren disse bildene nå, hun ble plutselig "redd" for at jeg hadde sett meg ut noe så ekstremt! Men hun har Z3 som drømmebil, og jeg tror ikke hun hadde sagt nei takk til den oransje med "Böse Blick"!
///M power Skrevet April 14, 2004 Forfatter Skrevet April 14, 2004 http://www.pictuning.tk/? Har jo postet alle BMW'er som jeg fant på denne siden, Håper du kann finne flere.
Erik E30 Einum Skrevet April 14, 2004 Skrevet April 14, 2004 Var ikke klar over at det var mange forskjellige bilmerker der, så bare at filnavnene hadde stor spredning på numrene, og trodde derfor at det manglet mange. Dette ser også ut til å være BMW, en Z3, men storutgaven av bildet mangler.
Gunnar Skrevet April 14, 2004 Skrevet April 14, 2004 *seriøst* mye gromt der! Sinnsykt flink han/de som har designet alt det der. Er intet annet enn imponert!
Erik E30 Einum Skrevet April 14, 2004 Skrevet April 14, 2004 Nå har jeg ikke studert de andre bilmerkene ennå - får ta det i morgen kanskje, men det jeg har sett så langt er jo seriøst bare å ta av seg flosshatten for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå