Gå til innhold

Kan jeg bruke disse felgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er noe med det der navnet ditt, Erik. Tror det er Einum som gjør Erik til Eirik. Det tok en stund før jeg faktisk begynte å lese Erik Einum istedenfor Eirik Einum da jeg leste navnet ditt.

Godt mulig.

I Fahrfreude har navnet mitt stått som både Eirik Einum, Erik Einuk og Erik Einum.

Pappa heter Eindride - det navnet blir ofte feilskrevet det! Noen eks.: Eidride, Endride, Enride, Eiride, Einride, Nindride osv. osv. I tillegg er det mange som tror det er et damenavn, så han ble innkalt sammen med feil kjønn til bedriftshelsetjenesten en gang, samt at en lege måtte heve stemmen og nesten bli sint ifm. en telefon til sykehuset: "JA, det ER en mann! JA! Jeg står ved siden av ham!" :?

Skrevet

Går de bra vis jeg har 7x17 og 215/45-17 da, både foran og bak?? tenkte på mangels winner fra martins.no, men hvilke dimensjoner passer til disse felgan da?? hadde tenkt på 215/45-17 foran og 225/45 bak...

Håper på svar, ska bestille snarest mulig :D

Skrevet
Går de bra vis jeg har 7x17 og 215/45-17 da, både foran og bak?? tenkte på mangels winner fra martins.no, men hvilke dimensjoner passer til disse felgan da?? hadde tenkt på 215/45-17 foran og 225/45 bak...

Håper på svar, ska bestille snarest mulig :D

Skal du ha det godkjent velger du 215/45-17 foran og bak.

Er det ikke så nøye med godkjenningen kan du ha 215 foran og 225 bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...