harstad Skrevet April 16, 2004 Share Skrevet April 16, 2004 Er litt i villrede når det gjelder chiptuning av min 525 TDSA (automat). Noen mener det kun er innlodding av chip i styringsenheten som duger. Andre mener det funker like bra med en utvendig montert boks. Noen som vet noe om forbruket og merkbar effekt etter at jobben er gjort? Anbefalinger i forhold til dette mottas med takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 16, 2004 Share Skrevet April 16, 2004 Har gjort dette på en citroen. Skulle gi ca 20hk mer. Det var innlodding av chip. Forbruket ble for min del ca det samme, så bra siden jeg sikkert ga på mer. Uansett da, på så tung bil dette var snakk om (1600kg) ble det ikke noen vanvittig stor forskjell, den ble endel sterkere og gikk noe penere, men om det er verdt prisen... "tja". Kamerat brukte en slik plug-and-play boks og fikk omtrent de samme erfaringene. Han fikk endel mer svartrøyk dog, noe jeg ikke fikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå