///M power Skrevet Mai 10, 2004 Share Skrevet Mai 10, 2004 Bilen er jo fin men Bstlpen var ikke noe særlig fin. Fine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 10, 2004 Share Skrevet Mai 10, 2004 De som har photoshoppa den har glemt å gjøre den lik på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mai 10, 2004 Share Skrevet Mai 10, 2004 Tabbe! MEn det ser ut til at det bare er b-stolpe og bakre siderute på høyresiden som er Photoshoppa, det er bare den delen som er lysere rød. Jeg tror resten er ekte styling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 10, 2004 Share Skrevet Mai 10, 2004 Ja, resten av bilen er sikkert ekte. Jeg liker bedre store hjulbuer ala det den har foran enn denne "Can-Am" utgaven her. Felgene var sjef.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2004 Vell hadde ikke studert bilden, fikk vite nå at det er PS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 11, 2004 Share Skrevet Mai 11, 2004 nice work.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mai 11, 2004 Share Skrevet Mai 11, 2004 Vell hadde ikke studert bilden, fikk vite nå at det er PS. Det er bare døra/b-stolpen/bakre siderute som er gjort i PS, resten er nok ekte. Og selv om det nevnte så rimelig spesielt ut, så var det ikke akkurat pent... Kunne tenkt meg å sett bilde av bilen før PS-jobben jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet August 2, 2004 Share Skrevet August 2, 2004 Har masse bilder av denne bilen... er for det meste bare dørstolpene som er shopped... Kan legge ut bilder når jeg finner de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 2, 2004 Share Skrevet August 2, 2004 For meg ser det buret litt forskjellig ut.... litt dårlig liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 Hadde det ikke vært for at b-stolpen var fucka opp så hadde bilen vært rå egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 Hadde det ikke vært for at b-stolpen var fucka opp så hadde bilen vært rå egentlig. Med andre ord *er* den nok rå i ikke-PS-modifisert-utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 Originalbildet... ADMINEDIT: Fikset litt på størrelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 Er det meg eller er buret forskjellig fra side til side ?, skal det være sånn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 Kanskje du ser litt bedre her? Trykk her for stort bilde ADMINEDIT: Fikset litt på størrelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 Absolutt fet bil! Og ti ganger bedre i "ekte" utgave enn i PS-utgave! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå