///M power Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... adid=36866 Noen fra BMWguiden som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 laangt Oslo er ca 520km fra Trondheim He-he! (ref. ditt innlegg i annen tråd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 Er ikke langt herfra, men det der så heller tragisk ut imo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 Blir litt drøyt å kjøre 7-8 timer for det, så jeg tror ikke det blir aktuelt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2004 laangt Oslo er ca 520km fra Trondheim He-he! (ref. ditt innlegg i annen tråd) Hehe 10 minutter fra der jeg bor eller max 15 da. I'll be there uansett om jeg må ta T-bane dit så skal jeg være der. Men været er veldig dårlig her og det er det skuffer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 Hehe 10 minutter fra der jeg bor eller max 15 da.I'll be there uansett om jeg må ta T-bane dit så skal jeg være der. Men været er veldig dårlig her og det er det skuffer meg. Jeg hadde nok tatt turen innom for å se om jeg hadde bodd så nært jeg også! Men det er jo 3 dager til, så været kan jo bli bedre innen lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=36866Noen fra BMWguiden som skal dit? Skal sikkert dra jeg. Håper det kommer noen heftige biler og damer. Hvem er det som arrangerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2004 En fra bilforumet hvet ikke hva han heter men les i den linken jeg la inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå