Gå til innhold

Fete bilder fra Nürburgring 2004 (myye bilder)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ehm. Alle er jo linket fra samme server, så det hørtes rart ut? Alle fungerer her...

Jeg ser det, jeg har t.o.m. bladd gjennom hele albumet (fant album-link på www.bmwccn.no). Jeg har også høyreklikket bildene med X og copy/pasted URL til ny nettleser og sett bildene, likevel ser jeg de ikke om jeg refresher (Ctrl+F5) eller åpner innlegget på nytt - MEN, jeg ser de merkelig nok i tråden nedenfor svarvinduet når jeg sitter og skriver dette, likedan når jeg velger forhåndsvisning og får tidligere innlegg i tråden nedenfor redigeringsvinduet! :-k

Edit: Etter jeg la inn dette innlegget så kom de fram i vanlig lesemodus også - men tidligere har de altså ikke vært der, selv om de altså var i cachen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare greier.

Uansett, for de som ikke får opp bildene og vil se, så finnes det en hel haug av bilder her: http://linjin.mine.nu/gallery/Ringen2004

Det 3 siste bildene var riktig gode, snodig at det varierer så veldig om bulen på panseret vises godt eller ikke, på de 2 M3ene som jager MCen vises den ikke så godt, men den er veldig fremtredende på de 3 siste bildene.

Jepp. Bulen gjør de bildene kule. Gir bilen muskler! Og det er sant at den ikke vises så godt til vanlig.. Kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når jeg nå gikk inn på forumet på nytt for å lese ditt svar etter å få fått e-post om nytt innlegg så var de borte igjen! Og nedenfor redigeringsvinduet ser jeg at denne gangen er det X på de 3 første, mens de 4 neste vises. De med MCen + de 3 nederste M3ene har alltid virket.

:-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k

Edit: Og når jeg klikket for å vise innlegget jeg postet så var alle på plass igjen...

Skjønner ikke en dritt jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Som dere ser er det Espen S E46 M3, i de to Lagune Seca Blå M3 billedene og Kennet Høyom i M Coupe'n. :D De fleste billedene her er også tatt av medlemmer i BMW CCN, f.eks serien med 7 billeder der 2 M3 E46 er på motorsykkel jakt tror jeg er Inge Mauseth sitt verk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...