Gå til innhold

Sær webside og sære bilder!


 Share

Anbefalte innlegg

http://www.carstuckgirls.com/ må være noe av det særeste jeg har sett... :shock:

Det handler om jenter som sitter fast i gjørma i diverse biler. Og sitter og spinner for å prøve å komme seg løst. De selger DVDer med dette på, som varer leeenge. Sprøtt!

Det er en del BMWer også med i disse her greiene...

carstuckgirls_vid002_005.jpg

carstuckgirls_vid002_007.jpg

carstuckgirls_vid003_001.jpg

carstuckgirls_vid003_002.jpg

carstuckgirls_vid003_008.jpg

carstuckgirls_vid003_017.jpg

carstuckgirls_vid006_001.jpg

carstuckgirls_vid006_002.jpg

Melanie-BMW-stuck001.JPG

Melanie-BMW-stuck005.JPG

Denne siden ble altså kåret til den beste i verden i kategorien "weird" i Webby Awards sin kåring. *riste litt på hodet* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahah

tenkte på noe når jeg så disse bildene.

en gang i vintern nå i desember var jeg og en kompis ute, så møtte vi 2 voksne damer som skulle til et sted og tok feil av veien, (kjørte på en gågate) bakken er ikke så brei og den går oppover, og fullt av is og snø der, bilen dems en Vw Polo 1,2 nyere modell satt fast..

fikk skikkelig lattis der ass, de måtte ringe falken, haha de begynte også å le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en tur jeg hadde ifjor vinter med min gamle 318i e30. Var ute å sladdet litt da jeg ble sittende fast i et høll... Fikk bilen ikke opp.. Til slutt satte jeg bilen i reverse (slik at den ble stående å spole på tomgang...) gikk ut av bilen, dyttet den opp av hølet og kastet meg inn i bilen før den rakk å stikke av.. Var bare så vidt jeg kom meg inn i bilen... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...