Rons Skrevet Mai 14, 2004 Share Skrevet Mai 14, 2004 Noen som vet om skikkelig brae gatebil bremser til billig penge?? Fant noe på gsbildeler til 1500kr, men det er orginale bremser! Dette gjelder kun foran på bilen, skive og klosse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2004 Glemte jo å skrive åssn bil jeg har, 318i e36 91mod!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2004 Share Skrevet Mai 14, 2004 EBC er populært på gatebiler. F.eks slissede EBC skiver og EBC Greenstuff klosser, og originale kalippere. Rimelige priser, bra ytelse, pluss at de støver lite, noe som er greit, spesielt med lekre åpne felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2004 Takk for raskt svar men hva koster disse og hvor får man kjøpt slik?? gs?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 15, 2004 Share Skrevet Mai 15, 2004 GS skal høre til å ha EBC ja, de vet også godt hva som passer til din bil. EBC er ikke spesielt dyrt. Ligger litt over originalbremser i pris tror jeg. Husk BMWCCN-rabatt hos GS dersom du er medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2004 Finner jeg disse bremsan billigere andre plasser?? skal bestille i den her uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juni 15, 2004 Share Skrevet Juni 15, 2004 Dersom du er meldlem av BMWCCN får du 20% på EBC skiver med klosser hos Bergen Bilelektronikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 15, 2004 Share Skrevet Juni 15, 2004 Glemte jo å skrive åssn bil jeg har, 318i e36 91mod!! har samme bil vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Sandvik Skrevet Juni 15, 2004 Share Skrevet Juni 15, 2004 Mekonomen har også brembo max skiver, tror de er en del rimeligere enn ebc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 16, 2004 Share Skrevet Juni 16, 2004 Ventilerte Brembo Max koster ca.1800,- på Mekonomen. Massive skiver til 318i er sikker noe rimeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2004 Dem ska ha 2500 på gs for ebc greenstuff klosser og skiver... Brembo er vel nokså bra å, hmm, lurer på hvilke av disse jeg bør gå for...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2004 Hmm, har latt bilen hvile en stund nu og kjørt med en annen bil, koster det noe å bli medlem av BMWCCN?? Eller hva skal man gjøre for å bli medlem?? Tenkte å bestille deler hos gs for 10000raske! Og da er de jo endel å spare vis man får 10-20% rabatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 Hmm, har latt bilen hvile en stund nu og kjørt med en annen bil, koster det noe å bli medlem av BMWCCN??Eller hva skal man gjøre for å bli medlem?? Tenkte å bestille deler hos gs for 10000raske! Og da er de jo endel å spare vis man får 10-20% rabatt! Koster 350kr i året. Står på hjemmesiden hva du skal gjøre for å bli medlem. Nermere bestemt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 Hmm, har latt bilen hvile en stund nu og kjørt med en annen bil, koster det noe å bli medlem av BMWCCN?? Det koster 350,- første året - deretter 300,-. Eller hva skal man gjøre for å bli medlem?? http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/prof ... elding.asp Tenkte å bestille deler hos gs for 10000raske!Og da er de jo endel å spare vis man får 10-20% rabatt! Desverre tar det ganske lang tid å bli medlem, så du må nok vente litt med bestillingene dine. Må nok regne med 1-2 måneder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 Tok bare to uker for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå