Gå til innhold

BMW uten bakkekontakt :)


 Share

Anbefalte innlegg

Skikkelig gromt bilde ja!

Og jeg er helt enig i at GTRene er herlige! Siden CSL etterhvert er litt "oppbrukt" så har jeg siktet meg inn på en bruktimportert GTR dersom jeg en sen lørdags ettermiddag får telefon fra Hamar. :) Det trengs vel en pen sum derfra, siden den kostet 250 000 € ny, og det er produsert bare ca 50 eksemplarer av gateversjonen!

Visstnok registrerbar i bare 3 land i verden, men Norge har jo "smutthullet" som heter kjøretøyhistorisk interesse, og går ikke GTR inn under det så er det ikke noe som går inn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Skikkelig gromt bilde ja!

Og jeg er helt enig i at GTRene er herlige! Siden CSL etterhvert er litt "oppbrukt" så har jeg siktet meg inn på en bruktimportert GTR dersom jeg en sen lørdags ettermiddag får telefon fra Hamar. :) Det trengs vel en pen sum derfra, siden den kostet 250 000 € ny, og det er produsert bare ca 50 eksemplarer av gateversjonen!

Visstnok registrerbar i bare 3 land i verden, men Norge har jo "smutthullet" som heter kjøretøyhistorisk interesse, og går ikke GTR inn under det så er det ikke noe som går inn der.[/quot

Oppbrukt :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...